Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Vad tycker ni är rimligt att betala för att få tillsyn av två hästar på lösdrift 4dagar/vecka i totalt 8 veckor? Inget avancerat, bara...
Ekonomi & Juridik
Hittar inte tråden, om programmet som går på TV4.
Där kommer det upp om magra hästar, (där vi inte får se hur det går...) De pratar...
Ekonomi & Juridik
Köpte en 3-åring i höstas, ett korsningsto (arab/halvblod/varmblod) som ett litet impulsköp. Var egentligen inte behov av en ny häst men...
Ekonomi & Juridik
Ett halvblods sto med gråa papper född 02, ca 160 hög o helt ok byggd jätte söt. Lite speciell i hanteringen, kan vara lite bufflig men...
Ekonomi & Juridik
Hejsan,
Jag ska förhoppningsvis skaffa häst nån gång i framtiden och tänkte därför höra med er om hur stor budget ni har lagt undan...
Ekonomi & Juridik
Jag har en häst som jag ska sälja, och responsen har väl varit sådär.... Priset är i underkant (tycker i alla fall jag) med tanke på...
Hästmänniskan
Hej! Vilken storlek på ponny tycker ni är bäst att skaffa för ändamålet att barn ska lära sig rida på den, samt som sällskap till stor...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.