Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Överväger just nu att flytta från stallet jag har min häst uppstallad i.
Det finns flera mycket positiva saker med stallet, men tyvärr...
Ekonomi & Juridik
Hur ser ni på följande situation: hästägaren betalar sin hyra och mockar sin box men hanterar inte sin häst....tar inte in den, borstar...
Ekonomi & Juridik
Jag sitter i planerna att starta en second hand butik för hästprylar. Har tänkt ha alla inriktningar.. dvs. rid, trav, western, voltige...
Ekonomi & Juridik
Chipmärkte några travarföl i höstas och hästägaren hade ju inte läst pappren från avelsföreningen och därför inte fattat att det var hon...
Ekonomi & Juridik
Jag har en stallgäst som sagt upp sina stallplatser. Hen har flyttat sina hästar från gården. Hen betalar inte sin stallhyra för sista...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Nu vet jag inte alls om jag lägger tråden rätt?
Har en fråga kring försäljning av föl, gällande kontraktsdelen. Man brukar ju i...
Ekonomi & Juridik
Om ni fundera på att sälja eran häst men ni var i valet och kvalet kring det men ni har inte satt ut någon annons utan bara pratat lite...