Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg vill ha lite åsikter om vad ni tycker om den här hästen som jag var och kollade på i helgen. hon är en korsning mellan tyskt varmblod...
2
Svar
27
· Visningar
4 354
Senast: Elisha
·
Hästmänniskan Hej! Jag har ett litet problem med min unghäst... Han vill leka och bita på något men vet inte vad jag kan fixa åt honom... Jag tror...
2
Svar
22
· Visningar
4 211
Senast: iruba
·
Anläggning Har letat febrilt men hittar inte något. Är det någon här som har eller vet var det finns värmebaljor med flöttör, för automatiskt...
Svar
10
· Visningar
2 908
Ekonomi & Juridik Ett halvblods sto med gråa papper född 02, ca 160 hög o helt ok byggd jätte söt. Lite speciell i hanteringen, kan vara lite bufflig men...
2
Svar
32
· Visningar
4 134
Ekonomi & Juridik Hejsan, Jag ska förhoppningsvis skaffa häst nån gång i framtiden och tänkte därför höra med er om hur stor budget ni har lagt undan...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 537
Senast: Zephira
·
Ekonomi & Juridik Hej Nu är det såhär att jag har hyrt ut en box åt en tjej som akut var tvungen att ha någonstans att göra av sin häst av olika...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
20 365
·
Ekonomi & Juridik Jag har en häst som jag ska sälja, och responsen har väl varit sådär.... Priset är i underkant (tycker i alla fall jag) med tanke på...
Svar
5
· Visningar
1 237
Senast: MM
·
Hästmänniskan Är det fler där ute som har besvär i axlar, nacke och rygg? Hur löser ni det med ridning, stallsysslor och liknande? Har ni fått...
Svar
10
· Visningar
2 439
Hästmänniskan Hej! Vilken storlek på ponny tycker ni är bäst att skaffa för ändamålet att barn ska lära sig rida på den, samt som sällskap till stor...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 330
Senast: nullo-modo
·
Anläggning Grannen planerar att bygga om sitt gamla kostall till häststall. Förmodligen kommer jag att flytta dit hästen när allt är klart, och jag...
2
Svar
39
· Visningar
5 986
Senast: frittan
·
Ekonomi & Juridik En ny era har startat i mitt liv. För några veckor sedan blev jag och sambon med gård. :) Något oplanerat men väl värt att chansa på...
Svar
6
· Visningar
2 558
·
Ekonomi & Juridik Tänkte höra vad ni tycker är en rimlig kallhyra. Står uppstallad på en anläggning (ridskola) i ett privatstall på en mindre ort.( Ideell...
Svar
11
· Visningar
2 213
Senast: pulkaskurk
·
Anläggning Ja som rubriken säger... hur räknar man egentligen? Det måste ju finnas något sätt, men vilket? Är ju jättesvårt att göra en...
Svar
0
· Visningar
1 154
Hästmänniskan Om vi leker terapisoffa. Vad tror ni det är ni gillar med hästeriet? Är det ridningen eller stallet eller hästen i sig? Prylarna? Att få...
2
Svar
35
· Visningar
3 499
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan Hej tänkte höra om någon här har gått eller går på dille? :) Jag är lite sugen på att söka dit och börja där till hösten. Jag tänkte...
Svar
0
· Visningar
932
Senast: Eliin98
·
Anläggning Har mina hästar på lösdrift och köpte då en vanlig foderhäck, en rund med 12 ätplatser. ( Har bara 2 hästar på lösdriften) Men tanken...
Svar
10
· Visningar
7 148
Senast: Amk
·
Anläggning Då nya människor ska flytta upp till stallet har jag fått i uppgift att förtydliga stallreglerna lite. Det står jättebra regler i...
2
Svar
20
· Visningar
6 362
Hästmänniskan Har nyligen återupptagit ridningen efter nästan 10 års uppehåll och får hela tiden skavsår i rumpan. Inte skönt... :meh: Har...
Svar
18
· Visningar
2 071
Senast: Novisis
·
Ekonomi & Juridik Hoppas tråden hamnar rätt nu. Tänkte höra lite hur ni hade gjort i mitt läge:) För ca en månad sen tog jag kontakt med en...
2
Svar
26
· Visningar
3 465
Senast: Teilani
·
Ekonomi & Juridik Har alltid använt spån till mina hästar men har börjat bli lite sugen på halm. Testade lite för några veckor sen när min ponny stod på...
Svar
9
· Visningar
1 283
Senast: _Zacke_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna