Byta stall eller stanna kvar?

Sv: Byta stall eller stanna kvar?

Hej!

Jag säger sällan att man ska flytta, eftersom man vet vad man har men inte vad man får. I ditt fall säger jag flytta!

Det finns ju ingenting som säger att pålle inte trivs i nya stallet (det har sällan varit problemet för oss när vi flyttat, det har oftast varit jag som inte trivs). Hästar är magiskt bra på att anpassa sig i nya situationer.

Gogogo! (och uppdatera gärna hur det blev)

/Lavinia
 
Sv: Byta stall eller stanna kvar?

Nu har han flyttat till sitt nya stall :)
Känns än så länge jätte bra! Super trevliga stallkompisar dessutom.

Det va ett ganska litet stall, med 6 boxar. Så det kommer vara lugn stallmiljö vilket nog kommer passa min häst ypperligt :) Har även en plan B om detta inte skulle funka. :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
6 781
Senast: Habina
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 573
Senast: Karamello30
·
Anläggning står i ett dilemma, har blivit erbjudit en stallplats i ett stall som är närmare mitt hem & även har mycket positiva saker med sig men...
2
Svar
29
· Visningar
5 180
Anläggning Både jag och hästen letar efter nytt boende och jag har två intressanta allternativ. Ingenting är klart ännu, men jag skulle behöva lite...
2
Svar
23
· Visningar
2 835
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp