Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Om ni fundera på att sälja eran häst men ni var i valet och kvalet kring det men ni har inte satt ut någon annons utan bara pratat lite...
2
Svar
32
· Visningar
4 135
Senast: Zoya
·
Gnägg Jag och hästen ska spendera våren och sommaren utanför Grebbestad och undrar ni vilka av er bukare som hör hemma här? :) Jag hoppas...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Domino_s
·
Hästmänniskan Någon som vet hur det är att ha gris i stallet? Hyr stallplats hos grannarna och nu frågar de om de kan ha grisar i en tom box.....och...
2
Svar
25
· Visningar
5 261
Senast: AVB
·
Ekonomi & Juridik Någon som har bankgiro och använder det ofta ? Jag skickar mycket brevpostförskott men det tar så himla lång tid innan pengarna kommer...
Svar
5
· Visningar
1 163
Senast: PostenAB
·
Ekonomi & Juridik Skulle ni ta bort försäkringen på er häst om den var gammal (29år)?
2
Svar
33
· Visningar
4 635
Senast: sandrafors
·
S
Hästmänniskan Hej, vi är på gång att bygga stall och kollar lite olika alternativ. Helst vill vi ha ett uppmurat putsat stall och har sett att Finja...
Svar
14
· Visningar
9 654
Senast: oki
·
Anläggning Hej! Vill ha tips på vad jag skall använda för slags måla för att måla om i ett kallstall. Kan bli någon eller max några grader minus...
Svar
8
· Visningar
4 527
Ekonomi & Juridik Hejsan ! Jag hoppas kunna få lite hjälp här nu ! Jag har lånat ut min häst på foder för senare köp. Snart så går foderkontraktet ut...
Svar
6
· Visningar
1 582
Senast: nullo-modo
·
Ekonomi & Juridik Vad har ni för logga till ert västinriktade företag? Vad för typ av varor/tjänster förmedlar du/ni?
Svar
0
· Visningar
677
Ekonomi & Juridik Jag har ett sto född-99 av en relativt oattraktiv ras, hon har fått några föl som är helt okej men för mig är hon inte intressant i...
2
Svar
39
· Visningar
7 013
Senast: Lobelia
·
Gnägg ..som inte hör hemma varken i snygga,musklade ponny tråden eller i shettis tråden. Här får man visa unghäst som gammal, tjock som smal...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
21 748
Senast: Cita
·
Ekonomi & Juridik Har du läst det som står i det finstilta när det handlar om medhjälparförsäkringar? Ger försäkringen det ersättningsskydd du förväntar...
Svar
16
· Visningar
2 524
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Vi har en specificerad ridväg från vårt stall som går ca 50m längs en hage (hagen tillhör ett annat stall), numera i denna hagen går det...
Svar
8
· Visningar
1 280
Senast: Dandylinn
·
Anläggning Rent spontant tycker jag att de med tryckklaff verkar snällast mot hästens mule, men de flesta som säljs är med pendelventil eller...
Svar
8
· Visningar
1 991
Senast: a1agnlju
·
Gnägg vad har era hästar för nått i sina boxar? Mitt sto har ett fönster som hon kan titta ut. Hon har även en vattenkopp samt en foderkrubba...
2
Svar
26
· Visningar
3 696
Senast: zanque
·
Gnägg Sötaste jag sett :rofl: :love: http://www.hippson.se/hippson-tv/minishettisfol-med-fredags-feelings.htm
Svar
1
· Visningar
698
Gnägg Tårarna rinner efter ett samtal. Lillasysters älskade ponny finns inte mer. I maj 2012 började vi leta en ny ponny till...
Svar
3
· Visningar
1 392
Senast: Magiana
·
Gnägg Skulle de sett ut såhär O_o http://www.youtube.com/watch?v=hX3O5v-ylC4 *med reservation för att jag kan 0 koreanska*
Svar
13
· Visningar
1 211
Senast: Krystalline
·
Hästmänniskan Ursäktar för långt och rörigt inlägg Precis som många andra drömmer jag om en egen häst, men jag undrar om det överhuvudtaget är...
2
Svar
24
· Visningar
3 498
Senast: kryddelydd
·
Anläggning Erfarenheter av wellpapp PELLETS? :)
Svar
2
· Visningar
827
Senast: hanoirocks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka