Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Ska hålla föredrag om något som intresserar mig imorn.. har inte kommit nån stans!! Börjar få lite panik. Det enda intresse jag har är...
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: susen
·
I
Hästmänniskan Jag har precis flyttat ifrån min sambo sedan 2,5 år tillbaka och därmed även gård och stall. Mina två hästar, ett avelssto och hennes...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Indigo
·
Hästmänniskan Vad är det för skillnad rent praktiskt egentligen? Jag funderar på att försäkra upp pållen till A1, men jag har inte riktigt fattat...
Svar
2
· Visningar
7 846
Senast: Lupino
·
Hästmänniskan Funderar lite på det här med att bli hästmassör... Finns det någon som har utbildat sig till det här på buke? Skulle vilja veta mer om...
Svar
1
· Visningar
877
Senast: Robin1
·
K
Hästmänniskan Jag går nu på ett naturbruksgymnasie, inriktning häst, och jag skulle vilja bli beridare... hur ska jag göra? vad ska jag läsa för...
Svar
1
· Visningar
859
Hästmänniskan Ingår sommarbete i stallhyran? Om inte vad ger ni på sommaren i stallhyra? Har ni era hästar i stallet på sommaren även med...
2
Svar
30
· Visningar
2 113
Senast: mysko
·
C
Hästmänniskan Hjälp... Vet inte vart jag ska skriva eller börja.. Någon som vet vad de kostar att flytta en häst m lastbil ca 60 mil...
Svar
8
· Visningar
1 081
Senast: Thuja
·
Hästmänniskan Då var det dags. Vad ska man tänka på, och då menar jag främst i annonsen, för att få det bra, många intresserade. Vad ska man skriva...
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: cissiny
·
Gnägg samherji alltid lika nyfiken på vad tvåbeningen gör..
Svar
0
· Visningar
410
Senast: jennan
·
Gnägg älskar mineraler gör denna grabb...
Svar
0
· Visningar
342
·
Gnägg Killarna står och naggar varandra lite, de är såå skönt!
Svar
0
· Visningar
307
·
Gnägg Kvinnerstapålle på skogsdagen -04
Svar
0
· Visningar
456
Senast: gul_zebra
·
Hästmänniskan Nu börjar det dra ihop sig till årsmöte i vägföreningen och vi kommer allt närmare vår dröm - att flytta bilvägen som går genom vår...
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: Inte_Ung
·
M
Hästmänniskan Hej hej alla hästägare!! Hur har ni råd med era hästar? Vem betalar allting och har betalt själva hästen? Jag är väldigt sugen på att...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 771
Senast: mackan
·
K
Hästmänniskan Vad bör jag tänka på? Vilka papper ska följa med? Fölet är inte lev. klart förrens i dec. Är det rimligt att betala handpenning nu och...
Svar
5
· Visningar
913
Senast: __Stilett__
·
F
Hästmänniskan Har ni byggt om ladugård till stall?? Fick ni hjälp med ritning? Vart vänder man sej? Vi vill att det skall bli så billigt som möjligt...
Svar
1
· Visningar
1 464
K
Hästmänniskan Får vem som helst ge ridlektioner - och ta betalt för detta? Finns det inga krav på utbildning av en ridlärare om han/hon sköter...
Svar
1
· Visningar
1 352
Senast: Boj
·
A
Hästmänniskan Hoppas att den här frågan får ligga här. Jag undrar hur många balar torv det är på en pall? Sitter och filar på kostnader för min lilla...
Svar
3
· Visningar
2 834
Senast: Robin1
·
K
Hästmänniskan Undrar om ngn vet om det finns ngn bra sida om fullblod. Skulle vilja kolla upp min hästs härtammning. :smirk:
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Görel
·
T
Hästmänniskan Har fått obekräftade uppgifter att uppsägningstid för stallplats utan skrivet kontrakt är 9 månader, då det juridiskt sett jämställs med...
Svar
8
· Visningar
1 444
Senast: Wilfa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss och diss del 5
  • Att hata mat
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur