Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag undrar prcis tvartom och tycker det ar vart en egen debatt. Jag laser just nu annonser i jakt efter en ny tavlingshast och jag har...
Hästmänniskan
Jag läste en artikel för ungefär ett år sedan om att man kunde elda hästskiten och på så sätt värma upp huset. Kommer dock inte ihåg i...
Hästmänniskan
spinoff på min förra tråd. Vad anser du? ska det komma att bli ett krav på att alla som undervisar på lektioner i ridskoleverksamhet ska...
Hästmänniskan
Är i valet och kvalet om jag ska köpa spån eller torv nu i höst. Har ett arabsto som går barfota och som har fina hovar. Hon är skimmel...
Hästmänniskan
:) Gaaah vill starta eget,hur går man egentligen tillväga??Pratar om en hästsportbutik :d Lokal har jag den behöver bara fixas till,har...
Hästmänniskan
Kommer förmodligen att byta en av mina unghästar mot ett avelssto. Hur bokför man detta? Inga pengar kommer att utväxlas utan vi byter...
Hästmänniskan Tycker mest det är väldigt mycket pengar med 100 000 och uppåt, även om jag vet att det krävs de priserna för många uppfödare för att gå...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.