Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Finns det någon som har hum om det här??? Har fått löfte om en jättefin äng stor, öppen ett stenkast från huset.Markägaren sa att det...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: EVA
·
S
Hästmänniskan Hur mycket kostar en häst eller ponny för er att köpa?? Vid olika utbildningsgrader?? Hur mycket kostar veterinär, avmaskning...
Svar
13
· Visningar
2 003
Senast: EVA
·
B
Hästmänniskan Jag har en fundering, hur stort är egentligen ett tunnland??
Svar
5
· Visningar
6 504
Senast: Bella_Bus
·
W
Hästmänniskan Hej alla! Undrar om någon kan hjälpa mig? Jag är i startgroparna för min egna ridsportbutik. :bump: Har hittat en lokal så nu...
Svar
9
· Visningar
6 854
Senast: KungTulle
·
T
Hästmänniskan Hejsan! Hur ofta behöver man betala in till försäkringen, är det varje månad? och hur mkt tror ni försäkringskostnaden är i månaden på...
Svar
4
· Visningar
827
Senast: Mia_R
·
H
Hästmänniskan Vad kostar egentligen?? Det var ett tag sedan jag hade häst gällande dessa frågor. :o Veterinärbesiktning inkl. vaccination inför...
Svar
4
· Visningar
995
Senast: pixiegnomen
·
D
Hästmänniskan Har efter nästan två års letande snart gett upp om att hitta en medryttarhäst :( och därför börgat fundera på att dela foderhäst...
Svar
6
· Visningar
3 465
M
Hästmänniskan Någon som vet vilka regler man ska tänka på när man exporterar en häst från Sverige till Italien? Vilka intyg behövs? (veterinär, tull mm)
Svar
1
· Visningar
640
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hei! Har nå beslutit at mura boxar i stället för vanliga i träd. Men nu undrar jag vad ni har gjort? Min tanke var at bruke leca- blokk...
Svar
9
· Visningar
1 245
Senast: stranger
·
Gnägg Angloarabiska fullblodshingsten Kilroy aug. -04
Svar
0
· Visningar
479
Senast: Cosy
·
Hästmänniskan Finns det? Eller kortare kurser?! Eller ska man lära sig på egen hand? Som lärling? :confused: Jag har aldrig hört talas om någon...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: milly
·
E
Hästmänniskan Kan man lämna tillbaka foderhästen innan avtalet gått ut? Vi har fått chans att köpa häst av en bekant och kan då ej ha kvar vår...
Svar
5
· Visningar
2 737
Senast: edda
·
Hästmänniskan Vad kostar det att registrerings besiktiga en transport? Någon som vet på en höft så där? Är det krångligt? Något speciellt man bör...
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: QuickStar
·
L
Hästmänniskan Vet inte om jag placerar denna frågan på rätt ställe, men det var det enda jag kunde tänka mig passa.. Grejen är den att jag ska köpa...
Svar
4
· Visningar
1 672
Senast: Anna_
·
Hästmänniskan Har kikat lite på häst nere i Belgien/Holland/Tyskland och vid ev köp kommer jag att hämta hästen själv. Resan kommer att ta över 12...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: Darby
·
Gnägg Alla mina hästar har fått fnatt och tar sig en rejäl runda i hagen.
Svar
0
· Visningar
440
Senast: jennan
·
Gnägg Mitt nya sto visar upp sin oerhörda trav i hagen.
Svar
0
· Visningar
453
Senast: jennan
·
Hästmänniskan *Hur djup bör den vara? Alltså Hur djupt bör spånen vara? *Är det tilllåtet? Skall gjuta i det som skall bli stall och jag har...
Svar
3
· Visningar
2 243
Senast: Notorius
·
Hästmänniskan Vet inte om det har diskuterats nyligen, hittade åtminstone inget vid en snabbsökning. Fick försäkringsbrevet idag och blev återigen...
2
Svar
24
· Visningar
2 047
Senast: alisson
·
Hästmänniskan Är det någon som vet var man får tag på ansvarig för ackordshäststiftelsen eller om det finns någon hemsida där man kan få tag på...
Svar
1
· Visningar
1 384
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt