Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan om du hade ett stort stall och annonserade ut t.ex boxplatser och någon maila o skrev att hon/han sökte extra jobb hade du tyckt det var...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: coscos
·
Hästmänniskan Nu har jag bestämt mig att ha ett cirkulationssystem för vattenkopparna i stallet...är det nån av er som har tips att komma med.....hur...
Svar
8
· Visningar
1 782
Senast: martha
·
E
Hästmänniskan Ska få in en helinackordering i stallet i vinter. En shettis... Hur mycket kan man ta betalt för att hysa in en sån? Det hon ska ha är...
Svar
9
· Visningar
1 030
Senast: Bubbla
·
Gnägg Hettas fina pappa! Han är väl fin?? Kul teckning speciellt! Kanske inte snyggaste bilden..
Svar
0
· Visningar
276
Senast: jennan
·
Gnägg Hettas far igen men lite snyggare bild nu.. Vacker är han iaf!
Svar
0
· Visningar
311
·
Gnägg Hettas pappsi igen, denna gången visar han tölt...
Svar
0
· Visningar
281
·
Gnägg Hvestas och Samherji närmst, samherji 1 vecka gammal.
Svar
0
· Visningar
366
·
T
Hästmänniskan De flesta som hyr ut stallplats har ju kallhyra och står för allt som: hagar, underhåll av stall, elräkningar osv. Pengarna går ju mer...
Svar
3
· Visningar
988
Senast: Matten
·
T
Hästmänniskan Är så trött på att rida i ridhus och ridbanor med dåligt underlag... fattar inte hur det kan vara bra att rida på djupt och tungt...
Svar
5
· Visningar
2 109
Hästmänniskan ...och varför har ni valt just den ni har? Nu är jag igång igen med mitt stall... :o Har skickat in offerter till olika företag och...
2
Svar
29
· Visningar
6 369
Senast: Bounce
·
Hästmänniskan Är lite nyfiken, vad finns det egentligen för häst & djur kurser? Nu menar jag kortare kurser (1 - 2 terminer) och inte några längre...
Svar
6
· Visningar
2 291
Senast: Svartfot
·
Hästmänniskan Ja, det undrar jag...Har ni haft lätt eller svårt? Har ni olika sponsorer från tävling till tävling? Hur fungerar det på er klubb...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Temlan
·
Hästmänniskan Hej! Jag köpte min häst i april 2003 och min mamma står som ägare. Ägarbytet gjordes självklart direkt efter köpet och så.. Men när jag...
Svar
7
· Visningar
989
Senast: BusBarro
·
Hästmänniskan Korsningsponny islännig 25%,resten shettis,oregistrerad,vallack,fux,15 år,mkt svårt eksem annars frisk,supersnäll att hantera och...
Svar
11
· Visningar
1 075
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Om man plöjer nu i höst kan man så i den nya betesvallen nu eller ska man vänta till i vår? :smirk:
Svar
3
· Visningar
1 845
Senast: Inte_Ung
·
T
Hästmänniskan Lånar just nu en ettåring som sällskap efter att jag tagit bort en av mina hästar. Den lille pållen var nästan helt ohanterad när han...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: tussa
·
Hästmänniskan Ni som betalar vägavgifter - vad ligger eran på per år?
Svar
11
· Visningar
1 586
Senast: Inte_Ung
·
K
Hästmänniskan Måste man ha ett visst avstånd till sin tomtgräns när man ska stolpa upp sina hästhagar? :confused: (Detta gäller en tomt på landet...
2
Svar
20
· Visningar
6 085
N
Hästmänniskan jag har ju nyss renoverat stallet och har nu 1 plats till övers. Jag har satt priset 900:-/ mån. och då ingår hö, spån och utsläpp och...
2
Svar
23
· Visningar
2 195
Senast: crazy
·
K
Hästmänniskan Var och hur kan man nå ut med inbjudan till clinics, träningar, o.dyl.? Jag har varit inne på Ridsportförbundets och distriktets...
Svar
3
· Visningar
664

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka