JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Killarna står och naggar varandra lite, de är såå skönt!
Övr. Hund
I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de...
2
3
4
Hästmänniskan
Något stall med bra och rättvist sätt att fördela röda dagar och annat arbete i stallet mellan uppstallade i box?
I stallet jag står i...
Gnägg
Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2
3
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Kriget i Ukraina, 2023 edition
Samhälle Jag känner inte till några större organiserade protester what so ever i närtid.
I början på kriget fanns det ju en del, framför allt i...
Jeffery
4 minuter sedan
Svar: 812
Visningar: 56 151
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Har varit ute i naturen större delen av dagen. Först Halltorps hage och sen Beijers hamn med ett avbrott för att sova en timme emellan...
Catsu
13 minuter sedan
Svar: 832
Visningar: 26 706
Allmänt
Dina bästa tvätt tips!
Hemmet + @MiniLi
Ja så är det väl kanske, men jag tror vi diskuterade att det ju inte heller är så lätt att tvätta ur sur lukt i så låga...
FeatherCloud
29 minuter sedan
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Hej jag har ett väldigt känsligt, explosivt sto, oerhört ädel och vacker, med tre mycket bra gångarter, framförallt skritten är...
Flinga83
27 minuter sedan
Svar: 44
Visningar: 3 442
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Vi har precis kommit hem från två dagars träningsläger för min gamla favorit tränare 😍
Oj oj oj vad nyttigt!
Jag har fått så många...
MattiZ
36 minuter sedan
Svar: 1 001
Visningar: 77 397
Grenar