Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Är det köplagen eller konsumentköplagen som gäller om en privatperson säljer en häst till en näringsidkare/företag? Om det är köplagen...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: puppan2
·
K
Hästmänniskan Nu ska byggas nytt stall. Byggnaden finns - En fd maskinhall 11*20, takhöjd ca 3,5 meter under bjälkarna, med bra betonggolv, vatten och...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: Cesam
·
Hästmänniskan Kostnad, medryttarhäst? Jag är nyfiken på vad ni betalar för att vara medrytttare/hur ofta ni rider hästen? Vad tycker ni är rimlig...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 625
Hästmänniskan Jag har en fd ridskolehäst i min ägo sedan ett och ett halvt år, och döm om min förvåning när jag går in på hans fd hemmaklubbs sida och...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 112
Senast: galen91
·
L
Hästmänniskan Ska skaffa pass åt min häst nu, men har inte en susning om var jag ska registrera honom! :crazy: Eftersom han bytt land när jag köpte...
Svar
6
· Visningar
964
Senast: Lord Owen
·
C
Hästmänniskan Rider in o till hästar från 130cm.Tar även imot för tävling.för info maila. Prisernaingår foder, stallplats, verkning.GrundInridning...
Svar
14
· Visningar
1 335
Senast: kopparberg
·
C
Hästmänniskan vilka är fördelarna med att hyra in hästar till ridskoleverksamheten jämfört med att köpa egna hästar? dela gärna med er av era...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: Maran
·
T
Hästmänniskan Kan man måla trästaket med ren spillolja ? Har för mig att jag läst detta någonstans...men var det ev. utblandat med något ?? Någon...
Svar
10
· Visningar
7 300
Senast: Maran
·
M
Hästmänniskan Skall köra en stor häst c:a 25 mil. Har en Volvo V70 som skall dra. Hästen skall åka ensam, och jag skulle helst vilja hyra ett...
2
Svar
26
· Visningar
2 714
Senast: alice
·
Gnägg Andrés försöker hälsa på en criollo i Villa La Angostura.
Svar
0
· Visningar
186
Senast: avur
·
Gnägg Hesturinn kveðjar á Freyju.
Svar
0
· Visningar
180
·
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Sofiplopp
·
Gnägg En liten silverbrunskäck jag hittade på Island.
Svar
0
· Visningar
157
·
Gnägg Min guldklimp precis efter lopp på Halmstad travet.
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Shettisar
·
B
Hästmänniskan Har nu plötsligen 3 hästar som "äter" pengar. Har hästarna inackorderade. Kan jag starta egen hästverksamhet med ex hästhandel? Någon...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: benjamin
·
L
Hästmänniskan Vad kostar det att fixa ett hästpass till sin häst? på ett ungefär? :)
Svar
8
· Visningar
1 184
Senast: QuickStar
·
L
Hästmänniskan Jo, låt oss säga att hästen är försäkrad i 50 000kr, A1 (?) hur stor är då månadskostnaden ungefär? :)
Svar
4
· Visningar
768
Senast: Frasseoo
·
Hästmänniskan Svårt att veta preleminär omsättning. MÅSTE man fylla i det, kan man chansa hej vilt och sedan ändra i deklarationen? Mitt företag...
2
Svar
23
· Visningar
2 242
Senast: Cecely
·
R
Hästmänniskan Vad betalar ni för privatlektioner i dressyr? Jag betalar 200:- för ca 1 timmas ridning. Min instruktör är väldigt duktig och kunnig men...
2
Svar
25
· Visningar
2 765
Senast: Lancet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix