Pris för privatlektion (dressyr)?

Sv: Pris för privatlektion (dressyr)?

ag betalar 280 kr/45 minuter.
Rider för den bästa tränaren ever! Otroligt pedagogisk,logisk och det ger så enormt mycket! Vi har utvecklats otroligt mycket på ara tre träningstillfällen! Är mer än supernöjd!
Ingen aning om det finns någon utbildning bakom, bryr mig inte...

Jo, det är väl rimligt tycker jag. Jag betalar däremot bara 100:-/h :p för 45 min. Min tränare är inte utbildad däremot har hon utbildat elithästar som tävlat nationellt med placeringar.

Jag betalar 250 kr för 30 min. Men då är det för en mycket bra tränare som själv tävlar GP. Själv tar jag 150 kr för ca 45 min. Jag är utbildad ridledare och har ekipage upp till MSV dressyr. 110 hopp.

här betalas ca 200 kr för en halvtimme. tränaren är utbildad, vet dock ej hur högt.

205:- per lektion kan vara allt får 30min till 2h..vi slutar när det funkar.

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
629
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 600
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix