Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Vad kostar en importhäst på ett ungefär? Vad kostar den genomsnittliga hästen/ponnyn? Vad kostar importen? Låt oss säja en D-Ponny, 6...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Lonely
·
E
Hästmänniskan Jag har en nordsvensk brukshäst som jag ska skaffa pass till nu i vår. Hon är registrerad tidigare och jag ska skicka in...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: EmblaAsk
·
Hästmänniskan Jag måste göra praktik för att bli behörig till Djursjukvårdarutbildningen och tänkte försöka få praktiken på en...
Svar
2
· Visningar
756
C
Hästmänniskan Har inte en aning om ifall tråden ska ligga här eller någon annan stans - man i så fall blir den väl flyttad... ;) Ska skicka iväg...
Svar
6
· Visningar
1 330
Senast: Cathrine
·
Hästmänniskan Lilla hingstfölet föddes med pungbråck, han behöver förmodligen inte opereras, men vill höra lite ifall att... Mamman är försäkrad med...
Svar
1
· Visningar
1 191
Senast: Inte_Ung
·
Gnägg Freyr är en av de mst all round islandshästar jag någonsin träffat! Tävlad i dressyr, hoppning, fälttävlan, fyrgång, femgång, T.2. och...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Freyr
·
Svar
0
· Visningar
214
Senast: Freyr
·
Hästmänniskan Vi har 6st boxar, varav två inte kan ha fönster..ska hyra ut dem boxarna nu..men hur noggranna är folk med fönster? Jag vill gärna ha...
Svar
6
· Visningar
1 343
Senast: Korven
·
S
Hästmänniskan Vi ska skilja sto och 1-års hingsten åt i hagen, funderar nu om det räcker med att dela med stolpar och strömtråd. Eller måste det vara...
Svar
1
· Visningar
720
Hästmänniskan Hej! Någon som bytt gummimatta i sin släp? Vart vände ni er och vad blev priset? Köpte -03 en utländsk släp. Galvaniserad stålram...
Svar
14
· Visningar
2 998
Senast: Storm
·
Hästmänniskan Vi funderar på att köpa gummimattor till boxen, och hört att det ska finnas speciella sådana. Vad har ni för erfarenheter av dessa? Har...
Svar
5
· Visningar
3 290
Senast: gadriel
·
G
Hästmänniskan Handen på hjärtat, kommer ni att skaffa hästpass till era gamla skogsluffare & sällskapsponnys? Inte jag! Jag tror inte att veterinärer...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
9 582
Senast: Magnum
·
L
Hästmänniskan Jo jag undrar.. *Hur mycket betalar ni i självrisk? *Betalar man självrisk per vet. besök eller för alla besök för samma problem...
Svar
5
· Visningar
929
M
Hästmänniskan Hejsan! Söker tips på aktiviteter som usek kan anordna, har ej möjlighet att hyra hästar och ordna ridning sats. Mvh Mjukglass :bump:
Svar
8
· Visningar
1 252
Hästmänniskan Skulle kanske legat på foder, men ..... Moderatorn får flytta! Är 20 kr/dag lämpligt pris för fri tillgång på hö till en travare på...
Svar
5
· Visningar
1 454
Senast: EmblaAsk
·
Hästmänniskan Vi ska så gräs i vinterhagen nu när hästarna fått en till hage men vad ska vi så in för sorter? Finns det bra blandningar eller är det...
Svar
2
· Visningar
1 185
Senast: hästig
·
Hästmänniskan Vad kostar ett ridhus, om man ska ha ett helt nytt? Det är ju olika, det vet jag, men ta ngt. billigare ;) Det ska vara sarg, men ej...
Svar
6
· Visningar
1 480
Senast: shampiz
·
B
Hästmänniskan Har ridit på ridskola innan men har tagit ett uppehåll och rider för tillfället inte alls, eftersom det inte finns någa "lediga" hästar...
Svar
4
· Visningar
1 485
Senast: bengall
·
A
Hästmänniskan Nu får ni hjälpa mig med en sak! Jag ska måla om i stallet till sommaren och vill byta färg (har i dag falurödfärg). Vilken färg kan...
2
Svar
22
· Visningar
2 169
Senast: Cesam
·
Svar
0
· Visningar
187

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser