Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Undrar lite vad ni har för erfarenhet av att låna ut häst på foder. Har fått ett bra svar från en som verkar okej, ska ringa henne idag...
Hästmänniskan
Har en ponny på foder som jag snart haft i 6 månader.
Ägarna har väl inte tagit nått större insiativ alls , har aldrig ens träffat mej...
Hästmänniskan
Vi ska bryta våra vallar och så in nytt. Vi har blivit rådda och har köpt en blandning vall: vitklöver/rödklöver, timotej, rajgräs och...
Hästmänniskan
När en häst skall säljas, och den som är intresserad vill att den skall undersökas utöver vanlig veterinärbesiktning, vem skall stå för...
Hästmänniskan
Hej! Har ringt på en superfin Holsteiner-valack i Tyskland som jag är jätteintresserad utav. Stora frågan är om man ska hämta den själv...
Hästmänniskan
Har köpt en ponny som några vet. Nu hade den pass och fick det i torsdags. Men i passet står det 4 år, men stallägaren säger att den är...
Hästmänniskan
Vad har du för superidé som skulle göra livet lättare/bättre för stallpersonal, elever och hästar på en ridskola? Du har säkert ridit på...
Hästmänniskan
Hej! Min morfar äger en gård med 30 hektar mark, torp (enkelt, men med rinnande vatten och avlopp) och dessutom så byggde han ett stall...
Hästmänniskan
Jag har mina två hästar i ett eget litet stall vid huset. Jämte hagen går en cykelväg. Jag har aldrig haft problem med detta innan men...
Kläder & Bli fin Då måste du även prova Alexandria II om du inte gjort det. Idag har jag Initio - Paragon ch den är också rätt tung. Luktar bastu och...
Foder & Strö Nu vet jag inte exakt, men jag skulle uppskatta deras behov till ca 60 Mj och 360 g smrp vardera, utifrån tabeller. Den ena ponnyn är ny...
Ekonomi & Juridik Varför inte bara skriva gåva?
Att börja mickla med fejkade försäljningar är bokföringsbrott, och det är väl onödigt när det inte finns...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.