Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Svårformulerad rubrik. Iaf så har jag varit ute och lallat lite med släpet idag, med tvååringen i. Lika bra jag tar bakgrunden så...
Svar
9
· Visningar
1 840
S
Hästmänniskan Undrar lite vad ni har för erfarenhet av att låna ut häst på foder. Har fått ett bra svar från en som verkar okej, ska ringa henne idag...
Svar
16
· Visningar
984
Senast: MoonFlight
·
S
Hästmänniskan Hej. Har just flyttat till gård med ett ridhus som är 20x30. För närvarande ligger det nåt sågspånsaktigt, som dammar förskräckligt...
Svar
2
· Visningar
826
C
Hästmänniskan Vem är det som är ansvarig för att ta hästen till klinik när man skall besiktiga, köpare eller säljare? Jag som köpare är villig att...
Svar
7
· Visningar
926
Senast: Natali
·
S
Hästmänniskan Vilken typ av grus och hur tjock lager rekommenderar ni? Har tänkt ha spån ovanpå.
Svar
1
· Visningar
669
Senast: martha
·
C
Hästmänniskan Jag har fått höra att det inte finns några bestämmelser för vad som ska ingå i vissa utbildningar för häst. Tex massage. Är det så?
Svar
2
· Visningar
620
Senast: Boj
·
L
Hästmänniskan Har en ponny på foder som jag snart haft i 6 månader. Ägarna har väl inte tagit nått större insiativ alls , har aldrig ens träffat mej...
2
Svar
23
· Visningar
1 647
Senast: Liten_men_tuff
·
Hästmänniskan Skulle ju så gärna vilja bli veterniär, men har ju inte en chans att komma in :cry: Är det någon här som läster till det i...
Svar
7
· Visningar
2 051
Senast: Bramble
·
T
Hästmänniskan Vi ska bryta våra vallar och så in nytt. Vi har blivit rådda och har köpt en blandning vall: vitklöver/rödklöver, timotej, rajgräs och...
Svar
7
· Visningar
2 239
Senast: tgd
·
C
Hästmänniskan När en häst skall säljas, och den som är intresserad vill att den skall undersökas utöver vanlig veterinärbesiktning, vem skall stå för...
Svar
12
· Visningar
1 004
Senast: Hera
·
P
Hästmänniskan Hej! Har ringt på en superfin Holsteiner-valack i Tyskland som jag är jätteintresserad utav. Stora frågan är om man ska hämta den själv...
Svar
5
· Visningar
1 872
Senast: asmodeus
·
M
Hästmänniskan Egentligen ska jag inte ens sitta på hästforum eftersom jag har lagt hästar på hyllan ett tag, trodde jag :mad: Jag har 2 problem...
Svar
3
· Visningar
1 074
Hästmänniskan Har köpt en ponny som några vet. Nu hade den pass och fick det i torsdags. Men i passet står det 4 år, men stallägaren säger att den är...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: prince77
·
A
Hästmänniskan hoppas jag jag satt tråden rätt. Har hittat en utbildning där jag blir de. Jag är ganska så säker att jag skulle kunna leva på de om...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: AlterPride
·
B
Hästmänniskan Vad har du för superidé som skulle göra livet lättare/bättre för stallpersonal, elever och hästar på en ridskola? Du har säkert ridit på...
Svar
2
· Visningar
1 125
Senast: CaBang
·
Hästmänniskan vad för material är bäst att använda till jordningen? /J*
Svar
13
· Visningar
1 541
Senast: Moniq
·
O
Hästmänniskan Hej!! Jag och sambon håller på att leta hus för fullt just nu och vi tror att vi har hittat nåt som verkar intressant! Egentligen...
Svar
5
· Visningar
919
Senast: Moniq
·
Hästmänniskan Pga taskig ekonomi har min lilla ridplan inte blivit helt klar. Det ska bli ett rejält lager grus som ska paddas och sedan täckas med...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Inte_Ung
·
P
Hästmänniskan Hej! Min morfar äger en gård med 30 hektar mark, torp (enkelt, men med rinnande vatten och avlopp) och dessutom så byggde han ett stall...
Svar
16
· Visningar
1 420
Senast: v_NiniZ_v
·
R
Hästmänniskan Jag har mina två hästar i ett eget litet stall vid huset. Jämte hagen går en cykelväg. Jag har aldrig haft problem med detta innan men...
Svar
19
· Visningar
1 656
Senast: v_NiniZ_v
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama