Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Hingstföl e: Gentle Star u: Dixie Millpond
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ghost
·
Gnägg vart ute på en riktigt långtur.. och när man rullat sig ser man ut sådär. ;)
Svar
0
· Visningar
232
Senast: klottagirl
·
Svar
0
· Visningar
206
Senast: klottagirl
·
Hästmänniskan Kan man välja att registrera sin häst med "okänd härstamning" om man har tappat bort språngsedeln?? (även om jag egentligen vet...
2
Svar
21
· Visningar
1 889
Senast: Cesam
·
M
Hästmänniskan Hur många är det här inne på bukefalos som har era hästar på lösdrift?? Har ni för och nackdelar med att ha lösdrift tycker ni?? Och...
2
Svar
24
· Visningar
2 188
Senast: Inte_Ung
·
Svar
0
· Visningar
194
Senast: ghost
·
Hästmänniskan Nu är det så gott som klart, stallet alltså :bump: ! Bara lite smådetaljer här och var. För att vara ett "budget stall" så är jag...
Svar
11
· Visningar
1 502
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Kan jag gödsla min vall med hästgödsel (från en stack) eller är det risk att jag sprider en massa mask?
Svar
9
· Visningar
1 291
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Jag har blivit erbjuden att köpa hagmarken som jag arrenderar. Är det någon som köpt mark som vet bästa sättet att finansiera detta? Om...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Snuffsan
·
T
Hästmänniskan Nu vid nyår, ja nästan ett år kvar, men då måste väl alla hästar vara märkta med chip va? Det gäller verkligen ALLA antar jag *suckar...
Svar
15
· Visningar
1 395
Hästmänniskan Kan man använda traktor eller någon annan maskin när man pålar? Jag har svårt att slå ner pålarna tillräckligt djupt.
Svar
3
· Visningar
1 055
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Jag ska varken sälja eller köpa häst nu, men läser ju annonssidorna ibland ändå. Det finns en annons där hästen har varit till salu i...
2
Svar
24
· Visningar
2 872
Senast: Rea
·
Hästmänniskan Vad tror ni om den här planlösningen: http://www.fiart.se/bilder/stallskiss.jpg Tror ni att den skulle fungera? Har jag missat...
2
Svar
26
· Visningar
2 020
Senast: gadriel
·
Hästmänniskan Okej, en konstig tråd, efter att ha läst alla Sthlm:ares beksrivningar av dyra stallhyror vill jag höra hur billigt ni har det ! Nu...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 375
C
Hästmänniskan Har massor av bråte som ska slängas...någon som har en aning om vad det kostar att ta hem container för att slänga en massa bråte...
Svar
3
· Visningar
1 270
Senast: Snurrfian
·
S
Hästmänniskan Är det någon som känner till något om djursjukvårdarutbildningen i Danmark. En kompis är intresserad av att söka och prata med någon som...
Svar
1
· Visningar
2 632
Senast: eapige
·
Hästmänniskan Jag som brukar vara hyfsat uppdaterad och vägt upp en bil och ner en transport börjar nu bli mer än lovlig förvirrad. Jag har en...
Svar
19
· Visningar
3 652
Senast: Fredag
·
C
Hästmänniskan Ni som vet, berätta gärna, eller skicka mig vidare till någon sida med info, hur går det till rent praktiskt och ekonomiskt? Jag...
Svar
6
· Visningar
1 050
Senast: equitouch
·
Hästmänniskan Idag ringde telefonen 06.30 :devil: , Grannen som jag aldrig har träffat (jag har precis flyttat hit) hade hittat mina kräk i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 506
C
Hästmänniskan Jag förmodar att det är många med mig som har ett helt nöje i att läsa annonser och begrunda hur korkat vissa beskriver sina hästar...
2
Svar
30
· Visningar
2 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II