JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fjortisarna Elding och Hjördis
Gnägg
Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?!
4
5
6
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Gnägg
Så här års kollar man gärna på ridresor, eller hur... Pilgrimsleden finns som ridresa i fyra etapper (man väljer själv hur många man...
Ormbett
Hästvård Är det någon som har erfarenhet av ormbett eller stora otäcka sår så får ni gärna dela med er av lite solskenshistorier här så jag får...
Bregen
3 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 0
Vård
Ryktsaker som inte skapar statisk elektrisitet?
Utrustning Håller med om fleece. Gav mina hästar små stötar hela vinterhalvåret då jag hade fleecejackor. Sen jag slutade med det så får hästarna...
Görel
10 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag måste betona att jag tycker ritterna på banan, uppvisningen, ska vara harmonisk och rolig för både ryttare och häst. Det ska vara...
Grazing
45 minuter sedan
Svar: 388
Visningar: 19 533
Grenar