Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

F
Hästmänniskan Imorgon när jag kommer till stallet så kommer min häst att stå inne, eftersom det inte finns en hage till honom. De andra hästarna i...
2
Svar
23
· Visningar
1 950
Senast: Fjunet
·
N
Hästmänniskan Läste på Ridtravare.com att STC beslutat att sänka priset på hästpass till 450 kr. Vilka hästar gäller det? Gäller det även min...
Svar
18
· Visningar
1 476
Senast: Notorius
·
C
Hästmänniskan Ja ni ser ju rubriken.Behövs bygglov för flyttbara boxar å hur mkt har det kostat för er som har det?Förstår att det beror på antalet...
Svar
1
· Visningar
1 809
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Är det någon utav er som har erfarenhet av hur Länsstyrelsen ställer sig till stängsel bidrag? Nu är det så att runt våran gård, som...
2
Svar
28
· Visningar
2 796
Senast: kamomillo
·
T
Hästmänniskan Snälla jag behöver höra vad ni andra säjer. Har ett litet stall med 4 boxar varav två är uthyrda till en och samma familj med ponny och...
2
Svar
21
· Visningar
1 846
Senast: gejsa
·
Hästmänniskan Skrivit ett utkast till ett arbete här, endast ett första utkast.. Snälla hjälp mig!! lägg till lite, ni som kan och vet? :bump...
Svar
1
· Visningar
1 640
Senast: Luff
·
Hästmänniskan I en annan tråd kom frågan upp om man har rätt att ta över en befintlig försäkring om man köper en häst för mkt mindre än vad den är...
Svar
16
· Visningar
3 527
Senast: Olinda
·
F
Hästmänniskan Ska snart hämta hem min häst från fodervärd. Vi har skrivit ett fodervärdsavtal, men det går ut först i december. Skriver man något...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: fillidutt
·
L
Hästmänniskan Vår ponny är reggad i ASRP och där finns en signalementsbeskrivning mm. I "boken" står det att det är en identitetshandling. Är det även...
Svar
1
· Visningar
658
Senast: ancan
·
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Elektron
·
Svar
0
· Visningar
201
·
Svar
0
· Visningar
170
·
Hästmänniskan Ibland blir man bara sååå trött... En av mina pållar (högdräktiga halvblodsstoet :crazy: ) står med fång just nu. :cry: Och jag ringde...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 995
Senast: ainasoja
·
L
Hästmänniskan Vet ej om tråden kommit rätt, vet inte annars var den skall vara. Ponnyn skall på träningsläger och han är sent kastrerad alltså...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Lindis
·
Hästmänniskan Jag bor norr om Sthlm och här vimlar det numera av hästsportbutiker. Bara de senaste månaderna så har flera nya öppnat och i morgon är...
Svar
12
· Visningar
1 684
Senast: burton
·
B
Hästmänniskan jag har ett russ & nu har jag tänkt att jag ska ta tag i att fixa ett hästpass till henne. jag gick in på svenska russavelsföreningen &...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: BebbeBaby
·
Hästmänniskan Har funderingar på att anlägga en paddock där vår skog stod förut (innan stormen). Träden är borta, så det är "bara" stubbar, rötter...
Svar
7
· Visningar
1 823
Senast: taccotad
·
A
Hästmänniskan ska skriva kontrakt idag på min nya häst. Vad bör jag tänka på att få med?! vill gärna ha snabba svar då vi åker för att skriva det...
Svar
12
· Visningar
1 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka