Vad fasen ska jag göra?!

Sv: Vad fasen ska jag göra?!

Ja sen kan man öka lite lite succesivt, och hästen får lite bete hela tiden. :D

Okej, jag missförstod...men vilken häst som helst kan ju, precis som du skrev, få fångsymptom av för snabb övergång mellan lite gräs och mycket...

Hoppas att allt löser sig för dig och det ÄR viktigt att man trivs i stallet och delar stallägarens värderingar någotsånär för att man skall trivas i ett stall..

*Håller HELT med*

OM de nu är rädda för icke-existerande fågelskrämmor borde de inte få gå i just den hagen och märka att det faktiskt är ganska gott att få vara utomhus???

ramonarunds skrev:
Men du, kan du inte hagna in en liten del i den hagen som du har tillgang till, sa att hasten inte far i sej lika mycket gras och fangrisken minskar??
Det ar ju int speciellt svart att bara satta upp nagra stolpar och dra tejp. Det ar ju int for evigt utan bara temporart.

Stolparna var slut på Hööks, men jag har eltråd + handtag så jag ska sätta upp eltråd i halva hagen.

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 738
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag har hyrt en stallplats på en gård där vi även hyr ett hus. När jag kom hit så var det 2 hästar, så vi blev då 3 stycken i...
Svar
19
· Visningar
2 908
Senast: Lingon
·
Hästvård Har under kvällen haft ut distriktsveterinären akut då min ena häst fick förstoppningskolik efter att ha stått inne under dagen. Hon är...
2
Svar
30
· Visningar
4 684
Senast: Alexandra_W
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 765

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat