Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
peter_lundin skrev:Ang apotekens lagerhållning så håller jag helt med om att den ofta är skitdålig. I vissa fall har man bett i åratal att dom skall hålla en viss grej på lager fastän den går sällan.
PL
Boj skrev:Du kan få prova min, i den ökade tölten går det undan. Pass, ja då pratar vi om rasande fart då vissa tom har svårt att hänga med fastän de galopperar.
KungTulle skrev:För inte så lange sedan i år räknat enligt denna veterinär behandlade man fång även med cortisonpreparat (dvs efter att man slutat att åderlåta som metod).
mizz skrev:För länge sedan, menar du ett tiotal år sedan eller typ för jätte-jätte-länge-sedan? Har hört att det förekommer cortisonbehandlingar ff. Och att det kan ge förvärrade symptomer/skador att använda cortison. Utred begreppen för mig. Har en unghäst som har problem med detta. Bra och veta om det gick så långt att det skulle behövas behandling.
mizz skrev:För länge sedan, menar du ett tiotal år sedan eller typ för jätte-jätte-länge-sedan? Har hört att det förekommer cortisonbehandlingar ff. Och att det kan ge förvärrade symptomer/skador att använda cortison. Utred begreppen för mig. Har en unghäst som har problem med detta. Bra och veta om det gick så långt att det skulle behövas behandling.