Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Det är nog många här på Buke som har planer och drömmar om att köpa sig en egen hästgård. Jag är förstås i liknande planer :smirk: ...
2
Svar
26
· Visningar
4 750
Senast: MissX
·
L
Hästmänniskan hej, jag har en häst som ska stå på sommarbete i fyra veckor medans jag är på semester en tjej som är 16år skall ta hand om min häst de...
Svar
7
· Visningar
1 115
Senast: Ramona
·
S
Hästmänniskan Någon som har tråd till sina stängsel? Då menar jag INTE ståltråd utan eltråd i nylon. Vad har ni för tråd och är den bra? Hur tjock...
Svar
7
· Visningar
1 049
Senast: Mynta2
·
Hästmänniskan ni som står uppstallade på ridskola,berätta vad ni tycker. Funkar det bra eller är det mycket spring,får hästarna vara ifred,är det...
Svar
7
· Visningar
2 306
Senast: cactuspower
·
Hästmänniskan vi ska sätta nytt staket runt våra hagar så vi kan släppa på hästar där... :) just nu är det taggtråd från 1800-bortnött... :p så...
Svar
7
· Visningar
1 082
Senast: Jempa
·
N
Hästmänniskan Jag har sökt jobb i ett stall som jag verkligen tycker låter jättebra. De har 13 hästar som jag sköter tillsammans med en anställd...
Svar
11
· Visningar
1 652
Senast: sjoberga
·
S
Hästmänniskan På grund av försumlighet och oaktsamhet (hästar insläppta i fel hage - av människa - resulterat i slagsmål mellan hästar)har en häst i...
2
Svar
35
· Visningar
3 265
Senast: Bubbla
·
Svar
0
· Visningar
172
Senast: shady
·
Gnägg äter mat i solnedgången juni 05 (hon ska föla vilken dag som helst nu)
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Hogstorp
·
Gnägg två små trötta shettisar... maj 05
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Hogstorp
·
Hästmänniskan Har skrivit köpekontrakt, köparen erlagt handpenning. Resterande skulle betalas då jag lämnar bilen (20 mil bort). Säljes i befintligt...
Svar
6
· Visningar
4 043
Senast: cutty
·
Hästmänniskan Vi ska göra revolution :p och byta ut våra dåliga trästolpar mot snygga vita plaststolpar :love: (det är nåt för miljövännen det, men de...
Svar
9
· Visningar
903
Senast: athena
·
Hästmänniskan Jag hittade den här annonsen, detta är ju helt sanslöst. Vem ställer upp på sådant här? Som jag förstod det är det detsutom på heltid...
Svar
7
· Visningar
1 061
Senast: BeastieBabe
·
M
Hästmänniskan Jag ska byta stall till min häst. I boxen har det tidigare stått ett sto som fölat. Jag ska rengöra boxen, vilket medel är bäst till...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: mimmipigg
·
P
Hästmänniskan Har ni kontrakt för att ni står inhyrda i ett stall? Varför? Varför inte? Vad står i kontraktet? :confused: Här är det ingen som...
Svar
6
· Visningar
1 165
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Har nu hittat hästen :love: som jag ska dela resten av mitt liv med och allt känns toppen, seriös säljare, välvårdad häst etc etc. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 342
Senast: Lena_B
·
H
Hästmänniskan I år ska vi för första gången ta eget hösilage. Om man hugger det Dag 1 och det är soligt och torrt väder hur många dagar ska det ligga...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Rolle
·
Hästmänniskan Någon som kan avtal och vet var man skall söka på internet? Någon som vet månadslön efter 15 år i yrket och vet OB tillägg och...
Svar
7
· Visningar
1 382
Senast: Zondell
·
B
Hästmänniskan Går i funderingar på att bygga ett vindskyd/utestall till hästarna och har lite funderingar! Vill ju lära av andras misstag istället för...
Svar
1
· Visningar
877
Senast: PrittePuff
·
T
Hästmänniskan Och eftersom vi inte är en stor klubb med massor med pengar på banken men däremot i skriande behov av en fungerande paddock skall vi nu...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: coscos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?