Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har gjort ett litet fel i min EU-ansökan. Pengamässigt går det på ett ut. Ska jag ta tag i det, eller ska jag bara låstsas som det...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Idasagare
·
D
Hästmänniskan Undrar om någon vet vad det kostar att bygga ridhall? Har fått uppgifter på allt från 500.000:- till 1.500.000:-. Det minsta måttet jag...
Svar
1
· Visningar
1 548
Senast: lundsbo
·
M
Hästmänniskan Jag hoppas på att jobbet ska kunna erbjuda mig en tjänst i Tyskland under några år :) . I så fall hade jag tänkt mig att ta med mig...
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: psychogrrl
·
Hästmänniskan Jaha, då var det dags igen... med min vanliga otur.. Jag och sambon hörde ryktas om för 2 veckor sedan om en fin liten hästgård till...
Svar
18
· Visningar
2 873
Senast: kopia
·
I
Hästmänniskan Finns det någon som har hästar på lösdrift inomhus? Eller skulle en sådan inte räknas som lösdrift om hästarna inte hade fri tillgång...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Iccic
·
E
Hästmänniskan Hej! Jag vet inte riktigt om jag placerat inlägget i rätt kategori, men jag chansar. Sitter och funderar. Tog studenten i lördags...
Svar
6
· Visningar
1 075
I
Hästmänniskan Är det så att hästägaren är ansvarig för i princip allt som har med hästen att göra? Om den är uppstallad nånstans, får dåligt foder och...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: Mia_R
·
T
Hästmänniskan Vart någonstanns är det man ändrar ägare på hästen? :bow:
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Cesam
·
Hästmänniskan Jag har nyligen haft en veterinär ute som gjort konturdiagram samt chipmärkt Bella. Nu undrar jag hur jag går till väga... Vart ska jag...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: Rotterö
·
L
Hästmänniskan Tydligen så har stallet fått indragen gödselstackstömning på åkern (?) av länsstyrelsen. Vad gör man då? :confused: Stacken måste ju...
Svar
9
· Visningar
1 358
M
Hästmänniskan Vad händer om man rider i ett naturreservat där det är markerat att det är förbjudet att rida? Jag rider igenom där man får rida, men...
Svar
17
· Visningar
1 312
Senast: Boj
·
L
Hästmänniskan Är i panik efter en stallplats och har nu hittat en. För 1800:- i månaden ingår fritt hö (bra!!), kraftfoder, spån. Man hjälper till...
Svar
13
· Visningar
1 507
Senast: Oggie
·
Hästmänniskan Hur gör ni med berggrund 2 dm ner? Hur ska jag göra med jordningen?? Kan man lägga en kabel istället, eller gräva ner järnrör? /jenny
Svar
15
· Visningar
1 198
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Är det någon här som har erfarenhet av att starta/arbeta med sektioner till en klubb eller ett sällskap? Typ, vad som står i...
Svar
4
· Visningar
936
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Ni som ska börja på ett sånt till hösten! Vart ska ni gå? Vilken linje? Själv ska jag gå på Ösby utanför Sala, tänkte gå Häst/NV...
Svar
17
· Visningar
1 110
Senast: roadkilled
·
F
Hästmänniskan Vilka papper SKA man få med när man köper en häst? Det var ett tag sen min kom till mig och när en tjej frågade mig idag kunde jag inte...
Svar
1
· Visningar
652
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan I tisdags var djurskyddsinspektören i stallet, hon hade två saker att anmärka på. Det ena är en sak som jag själv har funderat på och...
Svar
14
· Visningar
1 519
S
Hästmänniskan Om jag t ex skulle hjälpa "ett företag" att trycka upp diverse material, som t ex t-shirtar, märken och annat som dom sedan kommer att...
Svar
7
· Visningar
938
Senast: Lejonelle
·
Hästmänniskan vet inte om just dett har varit uppe eller ej, men min dator är väldigt seg så sökningen slutade inte så bra. saxat från asvh.se...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: _Peplis_
·
R
Hästmänniskan En lite fråga. Vad har ni för erfarenheter av att annonsera ut/sälja hästar här på Bukefalos. Har ett hbl-föl som jag ska sälja. Brukar...
2
Svar
27
· Visningar
2 023
Senast: pinky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar