Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har köpt mig en två åring som står i hörby (Skåne) och skall transporteras till söder om Stockholm. Har funderat på att låta henne åka...
Hästmänniskan
Jag har nyligen köpt mig en ny häst, en häst import tyskland med full stamtavla och EU-pass. Jag hade tänkt chipmärka honom nu, behöver...
Hästmänniskan
Mot flugor i stallen. dvs man ska bekämpa äggen och förekomsten av nya ägg genom att få de gamla flugorna att dö ut. Ska tydligen vara...
Hästmänniskan
Skall nu försöka komma igång med pass till min häst.
Hon är 14 år och av okänd härstammning. Vet vilken hingst som
är pappan, och även...
Hästmänniskan
Vi bedriver en liten verksamhet och har genom åren haft många trevliga bra praktikanter. Nu börjar jag tyvärr tvivla på om vi skall ta...
Hästmänniskan
Hej ska ha 12 veckors praktik nere i Skåne,hur är det det fungerar med "praktik lön" Och vart ordnar man detta?
Tacksam för svar. :banana:
Hästnyheter Sorry, ridsport är inte för alla.
Den största orsaken är pengar.
Det är få som har råd med egen häst.
Även ridlektioner kostar ganska så...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.