Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Vi ska nu fixa hästpass till min ponny. själva utbytet från registreringsbevis till hästpass kostar 200;- men nu är frågan hur mkt...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: Alexandra_W
·
L
Hästmänniskan skrev ett tidigare inlägg om en häst som jag hade jätte problem med. nu undrar jag om jag kan få köpet på honom gå tillbaka efter som...
Svar
13
· Visningar
1 179
Senast: bengall
·
Hästmänniskan Jag vill gärna ha länkar till företag som säljer de utfällbara foderkrubborna. Undrar också om det är någon som har hum om vad dessa...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Jag vet att det redan finns x antal trådar om detta, men orkar ärligt talat inte sätta mig att söka så som jag känner mig just nu...
2
Svar
27
· Visningar
3 616
Senast: superstar
·
M
Hästmänniskan Vad tycker ni är en bra första häst för en person som vill ha en bra kompis. På ridfronten finns inga tävlingsambitioner men däremot...
Svar
11
· Visningar
1 450
Senast: Polly_Mulle
·
Hästmänniskan Försöker planera till hösten. Just nu går min häst (islänning) på bete ungefär en halvmil hemifrån. Hon trivs jättebra. Det var lite...
Svar
6
· Visningar
718
Hästmänniskan Ja hur gör man då? Har man en renrasig så kontaktar man rasföreningen om jag fattat rätt men hur gör man om man har fler raser i hästen...
Svar
7
· Visningar
1 977
Senast: Immer
·
M
Hästmänniskan jag vet att det finns många trådar om hästpass redan & jag har läst de flesta men endå inte fått svar på min fråga. Jag har en 2-årig...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Immer
·
K
Hästmänniskan Jag ska låna ut min häst på foder i höst och han ska vara utlånad i minst ett halvår. Jag har hittat en jättebra tjej som vill ha honom...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: mackan
·
B
Hästmänniskan Jag vet inte var jag ska placera denna tråd men jag gör det här så länge, så får väl ngn moderator flytta den tid den hör hemma...
Svar
1
· Visningar
925
Senast: Iglatjarn
·
Hästmänniskan En kompis till mig ska ta hem en häst på foder och vi ska prova en av mina sadlar på den. OM sadeln ligger bra så är tanken att hon ska...
Svar
9
· Visningar
1 728
Senast: annhen
·
C
Hästmänniskan Jag funderar på att bygga ett vind/väderskydd i vår kombinerade sommar och vinterhage. Hagen är lagom för 2-3 hästar och vindskyddet...
Svar
2
· Visningar
1 480
Senast: Mampas
·
S
Hästmänniskan En bekant ska ev. bygga paddock. och denna undrar några saker. kanske vet ni svaren? Vad kan det kosta att bygga en paddock? En...
Svar
6
· Visningar
2 337
Senast: syrran
·
Hästmänniskan Hej - har en hästverksamhet (enskild firma) men äger inte hästar i verksamheten. Nu har jag fått för mig att ta ett föl på mitt sto. Det...
2
Svar
25
· Visningar
2 753
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan när är sista datumet att skaffa hästpass? hur gör man? ska alla ha det?
Svar
5
· Visningar
765
Senast: Mynta2
·
H
Hästmänniskan Ngn som vet ngn bra sida där man kan läsa om d?
Svar
3
· Visningar
823
Senast: Lovve
·
S
Hästmänniskan Hur fungerar det om man som företag köper häst från Danmark? Kan man dra av momsen som vanligt eller hur fungerar det praktiska? :confused:
Svar
9
· Visningar
4 101
Hästmänniskan Vad är det för skillnad på utebox, utestall och vanligt stall?? Att utebox bara är boxar har jag fattat men utestall och vanligt...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Iccic
·
Hästmänniskan Meningen är att jag ska måla stallet invändigt med start 1 juni då en himla massa nya inackorderingar kommer att dyka upp i början av...
2
Svar
36
· Visningar
4 423
Senast: martha
·
T
Hästmänniskan Har ju stora marker (bor på mjölkgård) och driver ett mindre hästföretag som sysslar med körning mm. Har funderat ett tag på om det...
Svar
9
· Visningar
1 673
Senast: Thuja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama