Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hejsan Jag funderar på att bygga om en del av vårt garage till lösdrift för min och en annan pålle. Vad krävs?? Är det någon myndighet...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: jennyjenny
·
Hästmänniskan Om man planerar att hyra in hästar i sitt eget privata stall, hur noga ska man då vara med att de (människorna) man hyr in har samma...
2
Svar
20
· Visningar
2 232
Senast: Piraja
·
Hästmänniskan Nej, det är inte jag som är i tankarna - men den jag praktiserar hos är det. Hon är duktig och målmedveten, 29 år och tävlar fn. på...
Svar
2
· Visningar
1 181
Senast: Mirre_1
·
C
Hästmänniskan Nu har jag fått chansen :banana: Äntligen har den kommit till mig, men vad ska jag tänka på? Ett pass, naturligtvis Försäkring...
Svar
13
· Visningar
1 115
Senast: Cronis
·
Hästmänniskan Hej! Är det någon vänlig själ som kan tipsa om nån sida på nätet eller NÅNTING överhuvudtaget där man kan få tag på folk som söker...
Svar
4
· Visningar
1 033
P
Hästmänniskan jag blir tokig! ska försöka fixa pass till mina hästar, inga problem trodde jag. MEN jag står inte registrerad som ägare på STC. har...
Svar
14
· Visningar
1 031
Hästmänniskan Är detta ett dyrt eller billigt stall? Vad anser ni om detta, verkar det ett bra stall? Hyran ligger på 150 euro (mellan 1500 - 2000...
Svar
8
· Visningar
1 539
Senast: Notorius
·
H
Hästmänniskan Är det någon som kan juridik i fodervärds avtal och kan svara på en fråga, så skulle jag vara glad om den skickad ett brev till mig , är...
Svar
2
· Visningar
992
Senast: neferra
·
Hästmänniskan Ni som har kollektiv, hur ser era avtal ut med markägaren och vad ingår i kallhyran och vad för service betalar ni extra för?
Svar
1
· Visningar
639
Senast: neferra
·
K
Hästmänniskan Har egen lösdrift hemma på gården med 2 egna hästar och sen en tjej som har fått en plats till sin häst. Jag står nu för el ,vatten ur...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: Trissa
·
Hästmänniskan Jag har en häst, 75 % fullblod 25 % new forsest, och oregistrerad. De ända papper jag fick med när jag köpte henne var vacc. bok +...
Svar
9
· Visningar
949
Senast: syrran
·
T
Hästmänniskan Nu har jag inte varit med om något sådant, ännu men jag undrar mest vem det är som får stå för medicin o dyl om hästen t ex får kolik...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: clownen
·
Hästmänniskan Jag har ingen aning om vart denna førfrågan ska vara men jag testar hær på hæstverksamhet. Jag ska førmodligen jobba i Køpenhamn ca...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: gummisnodd
·
Hästmänniskan måste bli av med en sadel för att ha råd att skaffa en som passar. Är det någon som vet om det finns nån som köper upp begagnade sadlar...
Svar
6
· Visningar
1 135
Senast: syrran
·
Svar
0
· Visningar
171
Senast: ii-ssa
·
Hästmänniskan Finns det nån sida där man kan se hur olika jobbs normallön är? Eller kan någon säga mig vart normallönen för en fast tjänst som...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: eldione
·
F
Hästmänniskan Finns det typ någon uppsmlingsplats för dom Danska ridklubbarna här på internet? Eller vet någon vad klubbarna heter och om dom har...
Svar
2
· Visningar
1 750
Senast: Fladde
·
A
Hästmänniskan Har hört att man bara knan chippa hästar när de är föl. stämmer det?
Svar
11
· Visningar
1 038
Senast: knoppan
·
A
Hästmänniskan Är det någon som vet vilka regler det finns kring ridning i bostadsområden??? Är det helt förbjudet? är det ok bara man tar bort skit...
Svar
16
· Visningar
1 605
Senast: hästmyran
·
A
Hästmänniskan Min nyinköpta häst är registrerad i asvh. Hur registrerar jag mig som ny ägare??? (han har inte pass) Tack!
Svar
2
· Visningar
1 214
Senast: gylle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17