Vad ska jag göra?

Sv: Vad ska jag göra?

Japp tack vare er har jag nu bestämt mig. De ska ut... Ringer dem i morgon och säjer att de får flytta. Har ju sagt till flera gånger och de har inte hjälpt. Nu ska det ut. Synd om seras hästar bara men sånt får man väl ta..

Ska bli skönt att bara varatvå där nu ett tag. Lär inte bli några störrproblem heller att hitta nån ny som vill flytta in men det får nog vänta tills efter sommaren. :)

Sv: Vad ska jag göra?

Tidigt på sommaren är ju den bästa tiden att säga upp hyresgäster i ett stall.
Ja, det var därför som jag sa upp henne i början på maj. Jag sa att hon kunde stå på betet som inte var hos mig fram till hösten om hon ville. Men till hösten var hon tvungen att hitta en ny stallplats.

Eftersom de flesta hästar ska ut på sommarbete och så har stallägaren en 3-4 månader på sig att hitta ett nytt stall att hyra in sig i!
Jag tror du menar hästägaren inte stallägaren. :)

Men jag är aldrig en sådan som skickar iväg personen ifråga om dom inte hade hittat något stall. Utan först och främst tänker jag på hästen så att den inte far illa. Men det har ju hittills gått bra med att folk har hittat stallplats. Har nämligen inte sagt upp bara en person under åren utan 3 st.

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
631
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 105
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
15
· Visningar
1 640
Senast: Imperiet
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 316
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30