Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej! Jag är ny här så får se om allt går väl.
Jag är medryttare på en valack som är 9år.
Under 5-6månader har jag ridit denna häst och...
Hästmänniskan
Tycker du att jag är en hemsk människa som tänker helt fel här så vore jag tacksam om du låter bli att kommentera det här inlägget, jag...
Hästmänniskan
hej! Det är så att jag står i valet och kvalet om att bli fodervärd åt min medryttarhäst. Jag har pratat med ägaren om jag tänkte skaffa...
Hästmänniskan
Jag har en häst på foder som nu är halt.
Vi har såklart kontrakt.
Men det jag funderar över är om ägaren beslutar om vad som ska göras...
Hästmänniskan
Hej det är så att jag började som medryttare på en häst, strax därefter blev jag tillfrågad om jag ville köpa hästen. Jag kände att jag...
Hästmänniskan
Känner ett stort behov av att få gnälla och längta lite, utan att det nödvändigtvis behöver resultera i en massa lösningar..
Måste vara...
Hästnyheter En ny forskning på Sveriges lantbruksuniversitet uppmuntrar till bettlös ridning och menar att detta kan bidra till hästens välfärd. Men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.