Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej
Jag har under åren postat många trådar om mina hästar. Jag har haft sån satans otur eller vad fasen man ska kalla det.
Det är inte...
Ekonomi & Juridik
Förra veckan skadades min häst så illa hos fodervärd att hon fick tas bort.
Idag får jag en faktura från Evidencia på kostnader kring...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Om en triangelmärkt häst avlivas till följd av sina skador, vad händer med resterande av livvärdet? Betalas det ut? Tänker på...
Ekonomi & Juridik
Hej! Min sambo driver en Enskild firma, och skall utöka sin verksamhet genom att driva inackorderings-verksamhet.
Jag undrar vilka...
Ekonomi & Juridik
Ja, det kanske man kan tycka är självklart.
Man har en dagordning för årsmötet att följa - men hur mycket av diskussioner ska man ta...
Ekonomi & Juridik
Om en person har enskild firma. Kan man på något sett hitta om en ryttarförening betalt ut ersättning till firman.
Utan att fråga någon...
Gravid - 1år Det är inte ovanligt att bebisarna har en "favoritsida". Att de alltid ligger med ryggen åt ena hållet och fötterna åt andra hållet, och...