Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Sitter just nu i en situatuion som jag tycker är ganska jobbig. Har en häst på foder sen i tidigare i år. Samma häst som jag började...
Svar
12
· Visningar
2 055
Senast: Zipp2010
·
Hästmänniskan Tittar på annonser dagligen och möter ganska ofta meningen "Hemmet viktigare än priset!" i slutet av annonsen. Har själv använt den...
Svar
14
· Visningar
3 409
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan funderar ju på att flytta från nuvarande stall. Dock med studentbudget blir de sannolikt stall utan manege. Vill dock fortsätta gå på de...
2
Svar
20
· Visningar
3 182
Senast: Aquakatt
·
Svar
0
· Visningar
116
Senast: lillbeka
·
Ekonomi & Juridik En vän till mig fick nyligen sin bil skadad av en av grannens hästar som rymt ur hagen. Bilen stod parkerad på min väns tomt, hästen har...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 885
Senast: Boj
·
Ekonomi & Juridik Om hästar tas emot profesionellt för att tränas mot betalning, vilket ansvar har då tränaren om hästen drabbas av smittsam sjukdom...
Svar
14
· Visningar
2 245
Senast: gulan
·
Ekonomi & Juridik Drömmen är att skaffa stor gård, bygga ridhus och starta verksamhet i någon form. Jag jobbar hemifrån och hade inte tänkt leva på...
2
Svar
23
· Visningar
3 277
Senast: Jonaz
·
Hästmänniskan Hej på er. Har lite funderingar jag vill lufta.... Jag har varmblodsvalack som jag slitit som ett djur för att få i bra form och han...
Svar
8
· Visningar
1 665
Senast: _Amazing_
·
Ekonomi & Juridik Diffus rubrik kanske. Jag kommer säga upp min medryttarhäst snarast och kommer då ha en uppsägningstid till mitten av nästa månad. Min...
Svar
17
· Visningar
2 834
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Jag står uppstallad i ett stall med 10 hästar, där man delar på utsläpp på helgerna. På vardagarna ingår täckespåtagning, vi har även...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 830
Senast: Mitrolle
·
Ekonomi & Juridik Hej! Nu är det så att jag undrar om någon av er har erfarenhet från ett ställe där ni haft praktik? Tanken med min praktik är att...
Svar
12
· Visningar
1 613
Senast: Bowman
·
Hästmänniskan Jag befinner mig i en knepig sits just nu och hoppas få lite feedback och idéer om vad man kan göra i en sån här situation! Jag har...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
14 250
Senast: Nixehen
·
Ekonomi & Juridik Jag ska eventuellt ta över ett inakoderingstall, men inte så många tjänster erbjuds, men jag kommer erbjuda från inget till fullservic...
Svar
17
· Visningar
2 247
Senast: Ramona
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har en bokföringsfråga, som jag hoppas att någon klok människa ska kunna hjälpa mig med... Har bokfört alla kostnader som...
Svar
9
· Visningar
2 833
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Tänkte jag skulle höra med lite kloka hästmänniskor här på bukefalos för att få lite tips om hur jag ska tänka kring det här med ridning...
Svar
5
· Visningar
3 220
Senast: Jealle
·
Hästmänniskan Hej :) undrar om det finns någon människa som går på hippologigymnasiet? Jag bor tyvärr i Luleå vilket är en biit bort så kan inte...
Svar
3
· Visningar
1 858
Ekonomi & Juridik Vad betyder det för er att en verksamhet är HYN godkänd? Vad betyder det för er att en verksamhet saknar HYN godkännande? Vad för...
Svar
2
· Visningar
1 268
Senast: Bowman
·
Hästmänniskan Har en fantastisk häst på foder just nu fram till juli 2013. 4 år och har relativt bra kapacitet för vad jag vill ha ut av min ridning...
Svar
16
· Visningar
2 430
Senast: Monifa
·
Ekonomi & Juridik Fastnade för en annons på ett halvblodssto, och efter att ha pratat med ägaren kom jag fram till att det nog kunde vara rätt häst för...
2
Svar
22
· Visningar
7 710
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp