Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Etta Extra i hagen.
Svar
0
· Visningar
116
Senast: via
·
Anläggning Ni som har ett separat torkrum till blöta täcken, hur har ni gjort? Har ni bara värme där inne eller har ni bara en luftavfuktarmaskin...
Svar
17
· Visningar
3 007
Senast: Ingridl
·
Anläggning Ridhus som rasar in pga snö är inge roligt. Så förutom att riskera livet genom att ta sig upp å skotta finns det bättre alternativ...
2
Svar
31
· Visningar
5 590
Senast: Bowman
·
Hästmänniskan Har du gjort det? Hur tar man sig igenom det utan att braka ihop totalt? Min häst, min självfrände, mitt allt i många långa år, nu...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 793
Ekonomi & Juridik Jag betalar kallhyra. Så fort stallägarna inte är hemma så ser de i stort sett det som att jag ska hjälpa till! I kallhyran ingår...
Svar
15
· Visningar
2 501
Senast: Wera
·
Anläggning Finns det någon lag på att man måste ha brandskydd i uthyrningsstall?
Svar
3
· Visningar
1 198
Senast: Bowman
·
Ekonomi & Juridik Där min dotter har sin häst finns en hel del problem. Det allvarligaste är att grovfodret (hö-silage)är av väldigt varierande kvalitet...
Svar
16
· Visningar
3 731
Senast: Leoni
·
Ekonomi & Juridik Kan min veterinär på något sätt kolla upp om/när min häst besökt veterinärklinik innan jag köpte hästen? För att få tillgång till...
Svar
1
· Visningar
981
Gnägg Världens finaste prins :heart
Svar
0
· Visningar
123
Ekonomi & Juridik en något spännande eftermiddag fick ett samtal av en hen som sökte stallplats, till en av sina hästar, hästen i fråga står på en...
Svar
11
· Visningar
2 477
Senast: tuaphua
·
Gnägg Bara en fin bild på min medryttarhäst!
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Malinlf
·
Ekonomi & Juridik Känner mig riktigt frustrerad och nu.. Försöker söka lite hjälp på de ställen jag kan på hur jag ska hantera detta. Måndag kväll kör...
Svar
13
· Visningar
2 967
Senast: Gimlan
·
Gnägg Min fina ridtravare , Pretty Guy!
Svar
0
· Visningar
182
Hästmänniskan Jag bor en bit ut på landet och runt vårt hus går det hästhagar och ett litet stall med tre hästar. Dessa hästar har nu fått stå inne i...
2 3
Svar
49
· Visningar
9 202
Senast: caballus
·
Hästmänniskan Har försökt ta reda på hur en uppkörning för utökat B-kort går till, men fått olika svar? Är det en säkerhetskontroll av ekipaget...
Svar
3
· Visningar
4 642
Hästmänniskan Hej, jag har nu kommit i kvalet av valet av att gå skilda vägar med min häst. Nu är det tyvärr inte så lätt då han varit en del skadad...
Svar
9
· Visningar
3 944
Senast: Tora
·
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja ha lite reflektioner över detta. Jag lånade ut mitt halvblod i slutet av 2011, som tränings/tävlingshäst, då var...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
10 055
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Anläggning Jag funderar på att byta underlag i ridhuset och har tittat runt på lite olika leverantörer och typer av fibersandsunderlag för ridhus...
2 3
Svar
40
· Visningar
21 750
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Är en tjej på 18 år, går fortfarande i skolan, men skulle så gärna vilja ha en egen häst, foderhäst funkar oxå bra. Vet att de innebär...
2
Svar
27
· Visningar
2 228
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag vet att det ligger ute många liknande trådar ibland, men jag måste få låna ett par utomstående ögon för detta, jag grubblar...
Svar
7
· Visningar
2 641
Senast: anjescka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp