Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har ett problem. Jag har idag två hästar, en som är min egen och en som jag har på foder. Min är en islandshäst som gått femgång och...
Svar
12
· Visningar
1 674
Senast: whattodo
·
Hästmänniskan Tycker det är en intressent fundering på fyra hästars olika hantering av plötslig "frihet". De kom ur hagen (troligtvis en älg som rev...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 150
Senast: Mia_R
·
Ekonomi & Juridik Har precis haft årsmöte för våran ungdomssektion och har som mål detta året att få igång vår verksamhet som har varit lite bristande...
Svar
5
· Visningar
1 538
Hästmänniskan -------------------------------------------------------------------------------- Hej! Jag går första året på gymnasiet och fick igår...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: whattodo
·
Ekonomi & Juridik har sålt en (momsad, via företaget) häst som ska hämtas/levereras i Maj. Nu vill köparen backa ur och hänvisar till distansköplagens...
Svar
9
· Visningar
2 283
Senast: Chilodeur
·
Ekonomi & Juridik Hej! Vi är ett större gäng hästmänniskor som i nutid har aktiviteter som träningar, träffar m.m. Vi har alla tänkt länge att man...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Lady_S
·
Ekonomi & Juridik Jag ska försöka göra en lång historia kort: i april börjar jag hjälpa till med en häst som ägaren hade lite problem med. Hästen var...
Svar
18
· Visningar
3 200
Senast: EmelieL
·
Ekonomi & Juridik För snart ett år sedan köpte jag en 1 åring i tron om att denna var valack. Jag tog upp just denna saken vid köpet, eftersom jag själv...
2
Svar
23
· Visningar
7 835
Hästmänniskan Jag står idag ett av de tre stall som jag beskriver nedan, men är av flera skäl intresserad av att flytta (drar inte bakgrunden här utan...
2
Svar
31
· Visningar
3 247
Senast: Shudde
·
Gnägg Första maratonstarten för Pontiac, 5-årig morgan-valack.
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Tovippa
·
Hästmänniskan Nån som har koll på ungefär hur mkt halm det går åt (som strö) till hästar på lösdrift?
2
Svar
20
· Visningar
4 249
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan Har en 11:a ståendes i hagen som i vår blir ensam. Alltså behöver vi hitta en till ponny i ungefär samma storlek, då det är lättare...
Svar
17
· Visningar
2 066
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Jag gör det klassiska. Skapar ett nytt, anonymt namn, och jag är tacksam om ni håller det för er själva, om ni ändå luskar ut vem jag...
Svar
12
· Visningar
1 997
Ekonomi & Juridik Hejsan Alla! Vi är ett större gäng hästmänniskor som funderar på att skapa en ideell förening. Vi har klara mål hur vi vill att...
Svar
6
· Visningar
4 061
Senast: Merry
·
Anläggning Undrar om ni här på Buke kan ge mig era råd. Jag bygger stall med 3 st boxar och plattan är gjord. Hur det än begav sig så med lite...
Svar
18
· Visningar
4 338
Senast: Sandra -74
·
Anläggning Skulle behöva hjälp med lite olika ritningar på stall. :) Det som är mest aktuellt är ett stall med 3 boxar. Har ni några bra tips på...
Svar
6
· Visningar
1 472
Hästmänniskan Har tittat på en häst två gånger och det har visat sig att den blir perfekt för vårt ändamål. Vi har nu sagt att vi vill köpa den under...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 980
Senast: Raja
·
Hästmänniskan Ja nu ska även denna senior ta sitt gröna kort :) Bättre sent än aldrig. Har hittat en arrangör i närheten, men kan inte medverka...
Svar
10
· Visningar
2 701
Hästmänniskan Jag ska förmodligen få en annan anställning snart, vilket gör att jag går från ett perfekt hästschema till vanliga kontorstider. Jag är...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 844
Senast: Piraja
·
T
Ekonomi & Juridik Hej allihopa! Jag har nu börjat tänka på att köpa häst eftersom jag har ridit på ridskola i snart 6 år och privat i 1 år. Jag bara...
2
Svar
26
· Visningar
4 283
Senast: Kittty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp