Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Stor flott avelshingst 4 ggn med bra exteriör, fantastiskt lynne och unik färg. Konstantskimmelskäck
Svar
0
· Visningar
388
Senast: ingang
·
Ekonomi & Juridik Tanken slår mig ibland; Livet är aldrig evigt. Har ju planerat att leva i cirkus 60 år till men, vad händer med min häst och min katt om...
Svar
18
· Visningar
2 742
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Jag har börjat fundera på att söka mig ett hästjobb i Tyskland där jag kunde jobba bara helgerna och på så sätt tjäna in boende, alltså...
Svar
1
· Visningar
948
Senast: Riley
·
Hästmänniskan Hej hej! Det är såhär att jag ska (KANSKE) och kolla på två hästar, en född 2000 & den andra 1997, jag är tolv år och har tänkt äga en...
Svar
14
· Visningar
1 965
Senast: natte22043
·
Hästmänniskan Vet inte hur jag ska göra... Eller om ens tråden ligger rätt... Har lånat en underbar häst på foder.. som jag passar superbra ihop med...
Svar
17
· Visningar
3 510
Senast: Lillemor
·
Anläggning Jag har ett markområde som behöver "torrläggas" för att hästarna skall kunna gå på det. Idag finns det två diken på området, men det är...
Svar
18
· Visningar
4 591
Senast: devere
·
Hästmänniskan Ja, som rubriken säger. Många hästar i annonser påstås vara perfekta för juniorer/YR, och jag som ju sedan länge passerat det stadiet...
Svar
14
· Visningar
2 613
Senast: Marty
·
Hästmänniskan En hästägare i mitt stall vill som så många andra ha täcke på sin häst i hagen. Helt ok tycker jag, bara man täckar på rätt sätt...
2
Svar
32
· Visningar
4 072
Senast: Kiwifrukt
·
Gnägg Första gången vi var ute och träningstävlade tillsammans. Allt gick perfekt, från då vi kom tills när vi for hem. En rosett fick vi även...
Svar
0
· Visningar
109
Ekonomi & Juridik Har kollat runt efter ett transportbolag som kan köra gård-gård södra-mellan sverige men jag tror jag får spader snatt... Alla kräver...
Svar
17
· Visningar
1 852
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Jag har just bytt hovslagare, och både hästen och jag trivs bra med den nya. Senast hände dock en sak som gjorde mig lite tveksamt...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 346
Senast: Sll
·
Hästmänniskan Eftersom jag har lite dåligt med plats här hemma för hage just vid huset så har jag kommit på en annan lösning som kanske skulle kunna...
Svar
11
· Visningar
1 910
Senast: bigganl
·
Ekonomi & Juridik Är en hästförening som kom igång för över ett år sedan. Vi har hela tiden haft som mål att bli anslutna till svrf. Vi uppfyller alla...
Svar
9
· Visningar
1 974
Senast: Glimris
·
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Wagner
·
Hästmänniskan Positivt och negativt? Plus och minus? Om vi då tänker på en häst som ska stå inackorderad. Jag kan inte bestämma mig för om jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 459
Senast: Lager
·
Hästmänniskan Jag ska flytta i januari till en stad där jag inte känner någon och vill såklart ha med min häst. Men det verkar lite halvt omöjligt att...
2
Svar
26
· Visningar
4 303
Hästmänniskan Jag har mer eller mindre bestämt mig för att ta bort mitt sto som blivit triangelmärkt. Jag tror inte att hon någonsin kommer att bli...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 204
Hästmänniskan Visste inte vart de hörde hemma så moderator får flytta om de passar bättre någon annanstans Har märkt att där jag bor nu så...
2
Svar
20
· Visningar
2 970
Senast: startpompe
·
Hästmänniskan Jag har alltid kört min häst på vänster sida i transporten då man får lära sig att det är säkrast om det skulle hända något, som om tex...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 524
Senast: axel
·
Ekonomi & Juridik Är det någon mer som råkar utför att de inte kommer som det är sagt? Jag kollar på "Mina sidor" vis av erfarenhet och planerar efter...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: Boe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp