Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Finns säkert någon tråd redan om detta, men orkar inte leta. Har ni någon gång sett ett ridhus utan sarg? Har inte sett ett endaste...
2
Svar
27
· Visningar
7 484
Senast: Bowman
·
Hästmänniskan Har en fundering kring vad detta med att ha sin häst uppstallad på lösdrift egentligen betyder för dig? Jag har min häst uppstallad...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 006
Senast: Tora
·
Ekonomi & Juridik Har försökt sälja min otroligt välkörda shetlandsponny på 19 år utan resultat, har skrivit i annonsen att pengarna inte betyder något...
Svar
11
· Visningar
2 847
Senast: Gabbi
·
Ekonomi & Juridik Jag funderar lite på varför vi i sverige inte har mer av hästturism... Eller är det kanske bara jag som är dåligt påläst? Vi har ju...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 578
Senast: lbb
·
V
Anläggning Jag planerar att bygga lösdrift till 2 islandshästar och undrar om nån som vet lite mer har några bra tips att ge mig.:D Det jag...
2
Svar
38
· Visningar
29 600
Senast: Lavinia
·
Anläggning Har fått tag på ett gammalt aggregat. Det ska fungera, men jag har inte en susning om hur man kopplar in det:confused::o...
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: sjoberga
·
Ekonomi & Juridik I våran kommun finns en anläggning som började byggas för över 10 år sedan. Den är fortfarande inte brukbar, föreningen som äger den har...
Svar
0
· Visningar
711
Senast: kurtan62
·
Anläggning Bor i platta Skåne och har hagarna på en åker utan några naturliga vindskydd (eller skydd mot solen, när den kommer igen). Tänkte höra...
Svar
9
· Visningar
9 596
Senast: Fála
·
Hästmänniskan Har hållit på med hästar nästan hela mitt liv, och började väl som dem flesta med att rida på ridskola :) Har även haft egen häst 2 år...
Svar
15
· Visningar
1 737
Senast: Tousse
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalare! :D Snart helg och jag sitter och funderar på hur ni andra djur/hästtokiga människor har det socialt sett utanför...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 640
Senast: Dressyren
·
Gnägg Jag och tinker/varmblodet Silas
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Tousse
·
Hästmänniskan Jag har klarat uppkörningen för BE :banana::bump::banana::bump: Den jag körde upp för sa att man kan logga in med sin personliga kod...
2
Svar
22
· Visningar
2 647
Senast: frittan
·
Hästmänniskan Min dotter 13 år har alltid drömt om egen ponny, ända sedan hon började på ridskola vid 4 års ålder. Så för ett halvår sedan köpte vi en...
30 31 32
Svar
629
· Visningar
53 382
Senast: MiaMaria
·
Ekonomi & Juridik Hej! Om man köper en häst som har två personer registrerade som ägare enligt webstamboken, måste då båda ägare skriva under vid...
Svar
7
· Visningar
2 090
Senast: Chilodeur
·
Hästmänniskan Har ni någon erfarenhet av att köpa häst från estland??
Svar
14
· Visningar
3 401
Senast: videnlis
·
Ekonomi & Juridik Vet inte om denna tråd ligger på rätt, men det var det var den ända kategorin jag kunde finna. :confused: Jag undrar om jag skulle...
Svar
12
· Visningar
1 934
Senast: Domino_s
·
Hästmänniskan Jag brukar föra en träningsdagbok på en sida där det står hur mycket en viss aktivitet förbrukar. Det som förbryllar mig är dock deras...
Svar
14
· Visningar
9 279
Ekonomi & Juridik Jag och min sambo har relativt nyligen öppnat ett inackorderingsstall. Det mesta har fungerat hyfsat friktionsfritt förutom en av...
Svar
18
· Visningar
3 737
Ekonomi & Juridik Hej Har haft en tanke under en längre tid gällande pensionat för häst. Vet inte riktigt var jag kan info om det finns intresse så jag...
2
Svar
21
· Visningar
3 064
Senast: iNHALE
·
Svar
0
· Visningar
160
Senast: anniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp