Hur ser man resultat från förarprov BE?

Sv: Hur ser man resultat från förarprov BE?

Helt rätt, men du kanske inte kommer att ha den bilen i all framtid.
Jag har ett 15 år gammalt BE så om vi köper en bil med tot släpvagnsvikt på 2200 får jag sätta mitt släp med totalvikt 2700, bruttovikt 990 kg och utan problem lasta 1210 kg häst i detta.
Om någon tar BE idag har den samma rättighet?
Nu pratar jag inte utökad B.
Kan ioch för sig läsa om detta själv med tycker det kan vara bra information här:laugh:
 
Sv: Hur ser man resultat från förarprov BE?

Enda förändringen för BE är begränsning till 3500 kg totalvikt på släpet för nytaget kort (2013)
 
Sv: Hur ser man resultat från förarprov BE?

Helt rätt, men du kanske inte kommer att ha den bilen i all framtid.
Jag har ett 15 år gammalt BE så om vi köper en bil med tot släpvagnsvikt på 2200 får jag sätta mitt släp med totalvikt 2700, bruttovikt 990 kg och utan problem lasta 1210 kg häst i detta.
Om någon tar BE idag har den samma rättighet?
Nu pratar jag inte utökad B.
Kan ioch för sig läsa om detta själv med tycker det kan vara bra information här:laugh:

nej planerar skaffa fyrhjulsdriven bil så småningom. dock undrar jag hur jag då ska göra med transporten... väga upp den när jag väl bytt bil? förstått att det inte är så lätt längre att bara väga upp/typa upp ?! som det är nu kan jag ju inte ha mer än ca 1500 kg totalvikt så.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 013
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 255
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 841
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 791
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp