Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Vad är rimligt att ta för kostnad i hyra per häst i en lösdrift? Pris utan foder, bara tillgången till lösdriften, sadelkammartillgång...
2
Svar
23
· Visningar
5 571
Anläggning Är intresserad av ett hus där det ingår 1,5 hektar mark och så även ett mindre stall. Frågan är då vad 1,5 hektar egentligen räcker...
2 3
Svar
59
· Visningar
9 610
Senast: ameo
·
Gnägg Hoppas att ni kära buke kan hjälpa mig. Idag kom min nya häst till mig. Det är ett 6 årigt sto av rasen varmblodig lipizzaner. Hon gör...
Svar
16
· Visningar
2 867
Senast: Snowball
·
Anläggning Har ni en "tröskel" vid ingången? Hur har ni gjort för att förhindra att spånet dras ut när du tar ut hästen ur boxen? Just nu har jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 439
Senast: nullo-modo
·
Ekonomi & Juridik I förrgår blev jag illa sparkad av en häst i stallet (ej min). Legat två dygn på sjukhus, hämtat ut mediciner och kan inte jobba i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
10 091
Senast: FreSus
·
Gnägg Visste inte vart jag skulle placera den här tråden! Skulle vara kul om ni delade med er av bilder på era hästar och som sagt; Då och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
18 772
Senast: Fjordhast
·
Ekonomi & Juridik Tråden får flyttas om den ligger fel :) Har letat överallt (känns det som) på nätet efter ett kontrakt för andels/delägare. Finns det...
Svar
5
· Visningar
1 226
Senast: Jempan
·
Ekonomi & Juridik Hej! Var nu i helgen och provred en häst och blev genast förtjust i henne. :) Har dock ett litet problem... Hästen är en äldre dam...
Svar
9
· Visningar
919
Senast: fruxolisa
·
Anläggning Mördartjäle och inte minsta strömming i trådarna. Vad kan man göra så här års när man inte får el-staketet att fungera. Tips?
Svar
15
· Visningar
2 389
Senast: ameo
·
Ekonomi & Juridik Hej, Detta är ett öppet brev till er där jag vill ge en bakgrundsförklaring till temat hästhandlare som i går togs upp på SVT...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
25 988
Senast: Chilodeur
·
Hästmänniskan Hej! Är ny här på forumet och hoppas att ni kunniga hästmänniskor där ute kan hjälpa mig:). Jag har så smått börjat leta häst (blir...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Masse
·
Gnägg http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=si7p23Nex-g#! Till budweise reklamen :)
Svar
12
· Visningar
1 659
Senast: Praefatio
·
Hästmänniskan Anonymt nick därför att många av mina vänner hänger här och jag orkar inte med att de lägger sig i.... Jag känner mig i bland som...
2
Svar
20
· Visningar
3 874
Senast: Fjorden
·
Hästmänniskan Har inte hittat någon bra tråd för detta så gör en ny. Ni som har er häst uppstallad i ett stall där det även bedrivs...
Svar
17
· Visningar
2 284
Senast: alti
·
Anläggning Någon som vet något bra program som man kan rita upp stall i? Vet bara om Sketch up, men jag undrar om ni vet något annat? :)
Svar
0
· Visningar
1 572
Senast: millan10
·
Hästmänniskan För det första, osäker på om jag ens placerade tråden rätt. I alla fall. Nu när jag är tolv- tretton år har jag större lust att...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 047
Senast: karmandi
·
Gnägg Några kanske vet vem jag är, på ett sätt struntar jag också i det men väljer ändå att vara anonym.. Tar inte med alla detaljer...
Svar
4
· Visningar
1 436
Senast: gunhild
·
Gnägg Ja detta är ett uttryck man brukar säga när det inte gått så bra för dagen. Så när är din häst billig och varför? Vad gjorde att det...
2
Svar
25
· Visningar
3 317
Senast: Cornelia
·
Gnägg Min svägerska rider på ett snällt fullblodssto.
Svar
0
· Visningar
135
Senast: BaBoo86
·
Hästmänniskan I jobbsammanhang möter jag människor som INTE är ett dugg intresserade av hästar. Det är helt ok, för jag vill inte dyvla på någon min...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 936
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp