Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Nu kommer här ännu en fråga om stallplatser från mig. Tack för alla svar på de tidigare! Jag har nu hittat två stall där vi kan få en...
Svar
13
· Visningar
1 950
Senast: EmmaW
·
Hästmänniskan Jag är fullt medveten om att det är slitgöra för lite pengar, dåliga arbetstider och massa kroppskneg. Jag kommer inte komma in på...
Svar
14
· Visningar
1 885
Senast: Hippocampus
·
Hästmänniskan Alltså när ni överlåter en häst; säljer eller lämnar på foder, och utrustning ingår? Det har hänt mig inte bara en gång att man fått hem...
Svar
17
· Visningar
2 184
Ekonomi & Juridik Min häst blev attackerad av en ny häst i hagen, den bet honom så det blev ett djupt fult sår i halsen... Ägaren hade sagt innan att...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
11 203
Senast: amkm
·
Ekonomi & Juridik Låt oss alla hjälpas åt att göra en sommarstädning bland kriminella hästföretagare. Skatteverket har ett enkelt formulär att fylla i...
2
Svar
22
· Visningar
3 261
Senast: sjoberga
·
Gnägg Jag går i hästköpartankar, och skulle vilja ha lite råd. Det jag funderar på är antingen ett fullblod som gått på banan...
Svar
7
· Visningar
2 087
Senast: tolksele
·
Ekonomi & Juridik Jag har, som någon kanske har läst, ganska nyss blivit med häst. Vid införskaffandet köpte jag även all grundläggande utrustning som man...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 907
Senast: lil-sis
·
K
Hästmänniskan Vilka är fördelarna resp. nackdelarna? Vad hade ni valt? Varför?
Svar
18
· Visningar
9 413
Senast: Elin_B
·
Anläggning Nästa vecka har vi en sommarstäddag och alla mina inackorderade hjälper till :) Stallet/städplanen ser ut så här: Ladugårdsgårsplywood...
Svar
8
· Visningar
1 548
Senast: Mitrolle
·
Hästmänniskan Troligtvis har min häst fått in en fullträff på min kompis hästs bakben igår. Insidan på bakbenet var täckt av torkat blod, ungefär 10...
2
Svar
37
· Visningar
4 808
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan Jag ramlade av en häst i förrgår och har ont i hela ryggen, axlarna och hela låren. Hjälmen som jag hade då slog i min käke och var lite...
Svar
17
· Visningar
2 483
Senast: Dandylinn
·
Gnägg Jag och några vänner diskuterade huruvida man kan "åka fast" om man rider onykter. Som ryttare i trafiken har man ju samma regler som...
2
Svar
32
· Visningar
12 342
Ekonomi & Juridik Jag har en liten fråga som jag gärna skulle vilja ha eran hjälp med. Jag har 2st tvättmaskiner för hästsaker, 1 wascator och 1...
Svar
17
· Visningar
1 900
Senast: ztsu
·
Ekonomi & Juridik Finns en person jag känner som jobbar lite svart hos en halvkändis ryttare. Personen är idag under 18 så om något skulle hända så löser...
Svar
9
· Visningar
2 261
Hästmänniskan Jag hade ett par års uppehåll efter att jag sålde min egna häst och fick barn. När jag kom tillbaka för ca två år sen så hade jag...
Svar
17
· Visningar
2 101
Senast: Janni
·
Anläggning Jag är ute efter er som har gjort staket runt ridbanan med tele/elstolpar. Gärna bilder och info om nedgrävningsdjup, höjd över marken...
Svar
11
· Visningar
2 678
Senast: Maléne
·
Gnägg Fick mig en funderare när jag såg det här oroväckande inslaget...
2
Svar
20
· Visningar
2 764
Gnägg Jag vet inte om den här tråden ligger rätt, och jag är inte helt hundra på om jag får länka filmen, eftersom det står att man inte får...
2
Svar
27
· Visningar
4 920
Senast: Rugge
·
Hästmänniskan Halloj! :) Jag har varit på jakt efter min drömhäst ett tag nu när jag fick provrida "the one" En otroligt fin häst som verkligen...
2
Svar
29
· Visningar
3 837
Senast: Ottilia
·
Hästmänniskan Ska visserligen bara börja på gymnasiet till hösten, men jag har redan börjat fundera lite på vad jag vill bli... Ett yrke som hela...
Svar
3
· Visningar
3 006
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fästa huva
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp