Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg http://www.expressen.se/tv/galna-klipp/hasten-overlistar-hindret---pa-ett-eget-satt/ Hahaha! :rofl: Har ni sett nåt sånt förut?
Svar
11
· Visningar
1 528
Ekonomi & Juridik Har suttit ett tag och funderat på hur jag ska göra med bokningarnas värde i en balansräkning. Har lokaler och de är bokade till ett...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: Hjartagna
·
Hästmänniskan Hur gör ni med era ringar i stallet? Jag ska gifta mig nästa år (yeeey!:bump:) och har börjat fundera på min vigselring. Just nu...
2
Svar
33
· Visningar
5 171
Senast: spinner
·
Ekonomi & Juridik Hur funkar det med skulder som ett AB har? Om tex ett par skapar ett AB startar något med hästar, de har lån på fastighet osv via...
2
Svar
28
· Visningar
4 323
Ekonomi & Juridik Inte helt säker på var jag ska posta det här men jag har i vilket fall som helst en fråga som jag inte finner svar på (eller...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
12 076
Senast: Rolle
·
Ekonomi & Juridik Ska jag behöva kasta alla hästgrejer för att slippa ha med idioter att göra?! Folk som vill köpa och sen kommer på att näää det var...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 880
Hästmänniskan Har fått tag i en bok - "Sitsskolan" - som visar övningar (med och utan häst) för att förbättra sitsen. På en sida visar de hur man kan...
Svar
13
· Visningar
3 311
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Ja, som rubriken lyder. Är det någon här som släpper ut hästarna extremtidigt på morgonen? Jag börjar jobbet kl 04:00 några dagar i...
2
Svar
26
· Visningar
5 192
Senast: Lydia
·
Hästmänniskan Jag har det här året lyckats ha extrem otur med stallplatser, eller snarare människorna jag står inhyrd tillsammans med, och överväger...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
12 691
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Jag skulle vilja gå någon kurs/ utbildning inom typ "hästkunskap". Jag har ridit i 17 år som medryttare/ ridskola men det är fortfarande...
Svar
6
· Visningar
1 264
Senast: Parat
·
Hästmänniskan Min situation har ändrats och jag måste sälja en häst. Jag är medveten om hur marknaden ser ut, men jag reagerar på en sak. Det finns...
Svar
11
· Visningar
1 637
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan Kan man det? Bara sådär? Kort bakgrund: Jag fick ta bort min häst i våras, han var gammal så det var inte helt oväntat. Sista tiden...
Svar
5
· Visningar
1 228
Senast: Derivata
·
Gnägg jag har en eventuell köpare på min häst nu.. får reda på svaret i slutet av veckan. då jag aldrig sålt förut så undrar jag lite...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: NightRain
·
C
Ekonomi & Juridik Jag har haft en häst försäkrad i A**** som jag sålde. Detta försäkringsbolags policy är att de ligger ute med en risk så jag får ändå...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 777
Senast: athena
·
Ekonomi & Juridik Ni som bedriver ridklubb, vad får era funktionärer när de hjälper till på tävlingar? Jag menar, som mat, fika - något mer?
Svar
19
· Visningar
2 549
Senast: LillaGubben
·
Ekonomi & Juridik Hur mycket tycker ni är rimligt att ändra i ett påskrivet kontrakt, och vad är tillåtet rent juridiskt? Om det står ett visst antal...
Svar
13
· Visningar
4 205
Senast: Kyo
·
Hästmänniskan Jag känner mig bedövad av sorg och undrar hur ni andra har gjort när ni varit tvungen att avliva er älskade häst pga sjukdom? Jag känner...
2
Svar
20
· Visningar
10 192
Anläggning Vi ska laga några hål i stallgolvet med cement och undrar hur lång tid det tar för cementen att bli så pass torr/hård att hästarna kan...
Svar
6
· Visningar
8 804
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Hejhej! Jag håller på att leta häst men skulle vilja veta ungefär vad saker kostar per månad. Stallet som hästen kommer stå i kostar...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: IngelaH
·
Ekonomi & Juridik Hej allihopa! Jag pluggar just nu till guide på universitetsnivå och är färdig till sommaren och kollar nu runt efter lite olika...
Svar
0
· Visningar
785
Senast: IdaBN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp