Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Är det verkligen så att dom blir mobbade på riktigt eller är det någon man bara hör? Min häst har aldrig gjort något innan men nu...
2
Svar
25
· Visningar
3 740
Gnägg Många i dressyren i Skandinavium har fårskinn under sadeln.... Har alla hästar ont i ryggen? Eller hittar de ingen sadel som passar??
2
Svar
28
· Visningar
3 681
Gnägg Och nej, jag tänker inte sälja hästen men skulle vara intressant att höra vad andra tycker! Flytta gärna om tråden ligger fel! Min...
Svar
2
· Visningar
1 470
Senast: Fille
·
Hästmänniskan Hästen tyckte att det var en god idé att bralla loss ordentligt igår. Naturligtvis var jag tvungen att göra en ofrivillig avsittning som...
Svar
4
· Visningar
3 653
Senast: WBanna
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag vet inte om det redan finns en miljon trådar om detta, det är första gången jag startar en tråd, men jag har inte hittat...
2
Svar
31
· Visningar
4 249
Senast: Sandan
·
Ekonomi & Juridik Vi har en häst i stallet som vi anser far illa. Vi andra tjejer i stallet försöker ständigt prata med tjejen att det gått förlängt & att...
2
Svar
32
· Visningar
4 753
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Halloj!! Ursäktar om det hamnat i fel forum, isåfall ber jag moderator snällt flytta, visste inte riktigt vart posta detta...
Svar
19
· Visningar
1 655
Senast: Billy
·
Hästmänniskan Hej! Jag vet inte om tråden hamnat rätt men är lite dålig på sånt;) Igår blev jag ganska taskigt behandlad i stallet:( och behöver...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 125
Senast: Zephira
·
Ekonomi & Juridik Nu är det eventuellt aktuellt att sälja min älskade pärla till den nuvarande fodervärden som har bett om ett prisförslag men jag vet...
2
Svar
22
· Visningar
3 080
Senast: Ajda
·
  • Låst
Ekonomi & Juridik ...som av någon anledning rensades bort. Stöder Bukefalos moderatorer de här oseriösa aktörerna inom hästnäringen genom att rensa bort...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
12 910
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej, jag har lite problem med min självkänsla tror jag. Hoppas jag kan få lite tips som kan hjälpa mej att bearbeta det.. Det är så...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Fragile
·
Gnägg Är det någon som vet varför de har tagit bort den från svt play tablån idag (lördag)? Skulle starta kl17.00. :eek:
Svar
3
· Visningar
516
Senast: Jeffries1
·
Gnägg Jag är ridskoleryttare (vuxen) och skulle vilja försöka mig på att bli medryttare, men tycker det är väldigt svårt att hitta en häst...
Svar
4
· Visningar
995
Senast: mamman
·
Gnägg Har noterat att min häst nästan alltid gäspar stort flera gånger när hon får syn på mig när jag kommer till gården där hon står. Blir...
Svar
15
· Visningar
1 825
Senast: linafina
·
Hästmänniskan Hej! Jag går i åttonde klass i högstadiet, alltså 14 år. Jag har alltid haft ett stort intresse för djur. Jag red första gången när...
Svar
12
· Visningar
2 089
Senast: sassiball
·
Ekonomi & Juridik Mitt vblsto är 24 år nu. Pigg och fräsch och rids som vanligt. Hennes försäkring kommer att gå på 1649:- den här gången. Har...
Svar
7
· Visningar
1 098
Senast: Mitrolle
·
Gnägg jag såg en film i somras på en pappa som stod o hoppa med(på sidan) när barnet tävlade... stod o höll i staketet vid insläppet o...
Svar
3
· Visningar
1 021
Senast: gadriel
·
Gnägg Jag sitter och filar lite på min playlist med musik att rida till, och nu vill jag ha era tips! Det vore jättekul om ni som emellanåt...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Cornelia
·
Gnägg Hur funkar skimlar egentligen? I vilken ålder slutar de vara snyggt grå? Varför får vissa gulaktig man/svans? Hur individuell är...
2 3
Svar
54
· Visningar
12 035
Ekonomi & Juridik Hej Buke! Har fått erbjudande om jobb som tävlingsgroom och ska lämna löneanspråk men har ingen erfarenhet av denna bransch och således...
2
Svar
23
· Visningar
5 409
Senast: labb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp