Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Var med om en ridolycka i november i år, har innan dess aldrig varit ifrån ridningen sedan jag började rida för nitton år sedan...
Svar
15
· Visningar
6 740
Senast: Perla
·
Ekonomi & Juridik Har sökt runt på internet och Bukefalos ett tag nu men hittar inte det jag söker. Det är så att en hyresgäst i stallet har blivit...
Svar
18
· Visningar
5 778
Senast: mackan
·
Anläggning Jag planerar göra en skogshage med 3 rader Polarband. Det finns en hel del träd och vi kommer att få kvista lite nedtill på endel träd...
Svar
13
· Visningar
1 769
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Hej! Jag är snart 13 år och söker medryttarhäst eller ponny. Jag o min kompis cyklade till ett stall o pratade lite om hur länge vi...
2
Svar
35
· Visningar
2 739
Senast: Perla
·
Gnägg Har länge funderat på att ha ett par coola barstolar, något i hästväg...:idea: Hade tänkt mej att använda ett par gamla westernsadlar...
Svar
11
· Visningar
2 332
Senast: Gramse
·
Hästmänniskan Blir säkert långt och virrigt, vet inte vad jag vill, skriva av mig kanske bara... Köpte en ettåring för några år sedan, den växte och...
2
Svar
27
· Visningar
4 111
Senast: Liten
·
F
Hästmänniskan Vad kostar det att arrendera skog i Skåne? Dels gammal avverkningsklar skog, och dels ungskog? Någon som vet? Säg mellan tummen och...
2
Svar
32
· Visningar
11 818
Hästmänniskan Har under ett tag funderat på att försöka hitta en foderhäst, har idag en unghäst och vissa dagar kan man verkligen bara känna att det...
Svar
10
· Visningar
1 079
Senast: Bluefish
·
M
Hästmänniskan Vi ska köpa häst så småningom, vår första häst. Vad ska man tänka på när man hyr stallplats??
2
Svar
35
· Visningar
4 803
Senast: lillan1992
·
Hästmänniskan Är lite irriterad på mitt försäkringsbolad Agria. Min häst har blivit behandlad för Hovledsinflammation och Kissing spines, även nu...
Svar
19
· Visningar
2 123
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Satt precis och läste på Hippsons hemsida där dom har fråga experten och såg den här artikeln...
2
Svar
38
· Visningar
4 402
Senast: Billy
·
Hästmänniskan Jag har funderat lite på detta. Det är nämligen så att jag rider privatlektioner ca en gång i månaden för att försöka hålla igång min...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 478
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
3 270
Senast: tara
·
Hästmänniskan Då jag fått världens bästa jobb i min gamla hemstad och är riktigt less på att pendla till jobbet funderar jag på att bita i det sura...
Svar
6
· Visningar
1 176
Senast: lady_vip
·
Anläggning Jag har ett antal hagar som det växer för mycket ogräs i så jag vill plöja upp dem och så nytt gräs. När är det lämpligast att göra det...
Svar
2
· Visningar
1 006
Hästmänniskan Då jag är på jakt efter en ny kompis lusläser jag många hästannonser varje dag. Samma fraser återkommer i många och jag undrar helt...
2
Svar
37
· Visningar
3 845
Senast: hier
·
Hästmänniskan Jag har ibland tanken att bygga om lite i svärföräldrarnas ladugård, så att jag kunde ha min häst där. De har en stor ladugård, som inte...
Svar
4
· Visningar
1 171
Senast: Texaz
·
Anläggning Står och tvekar vilket stall jag ska välja... Ena stallet är en ridklubb, nybyggt, ridhus och 3 (en dressyrbana, en stor hoppbana och en...
Svar
15
· Visningar
1 240
Senast: SaraBon
·
Anläggning Hej på er! Vi är på g att köpa en mindre gård! Det kommer ske privat då vi kontaktat ägarna och har fått första "tjing" innan de lägger...
Svar
19
· Visningar
2 971
Senast: Rolle
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag har en fråga. Är en tjej på 16 år och jag har ridit från och till i hela mitt liv. Har varit hästskötare åt både snälla...
2
Svar
23
· Visningar
5 576

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp