Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

<3
Gnägg Dennis Moreland hackamoret är underbart.. :)
Svar
0
· Visningar
227
Senast: Emmelie89
·
Gnägg Så svänger vi.. :)
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Emmelie89
·
Gnägg Damen älskar det bettlöst!
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Emmelie89
·
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Emmelie89
·
Gnägg Första spentaget klockan fyra på morgonen den 3/7 2014.
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Henna
·
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Henna
·
Ekonomi & Juridik Hej! Min häst gick omkull i hagen förra lördagen. På söndagen hade hon svårt att gå så då styrde vi mot en av landets större...
Svar
6
· Visningar
1 917
Senast: Marty
·
Anläggning Jag funderar på att hyra häst i 1 år från och med i höst. Men måste såklart hitta en också, vilken inte blir så lätt men först och...
Svar
5
· Visningar
1 966
Senast: BornAgain
·
Gnägg Ja, har ni någon i bekantskapskretsen som bara gör något så himla bra i hästeriet? Jag tänker då någon som inte är en erkänt stor...
2
Svar
25
· Visningar
2 006
Senast: cambodia
·
Hästmänniskan Om inlägget ligger fel så får moderator flytta den. Hos en hästägare i närheten av där jag bor har jag aldrig sett något vatten i...
Svar
12
· Visningar
1 454
Senast: mackan
·
Anläggning Vi har redan fullt i stallet med folk som har bokat plats till hösten men har inte kunnat ge någon prisuppgift än. Så kära bukare hjälp...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 751
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Blev rejält trampad på foten ikväll av en stressad häst. La hela vikten på och tog ett tag innan jag fick henne att flytta sig :cry: Hur...
Svar
7
· Visningar
3 684
Senast: Wembley
·
Hästmänniskan Har ett riktigt dilemma och måste bestämma mig efter sommaren. En vän till mig ska skaffa stall. Vi har likadan hästhållning och våra...
Svar
17
· Visningar
1 431
Senast: zalleg
·
Hästmänniskan Skriver med anonymt nick då detta är en extremt pinsam situation för mig.. (Skulle någon lista ut vem jag är, håll det för er själva...
2
Svar
27
· Visningar
3 772
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden hamnade rätt. Flytta den gärna om den är på fel ställe. ------ Det är så att jag ska flytta mina hästar (sto med...
Svar
9
· Visningar
1 532
Senast: Shane
·
Hästmänniskan Ja, hur är det? Eller är det som med msk:or, hen finns inte. Men det finns sådana som passar en. Anledningen att jag frågar är att jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 530
Senast: ISABEL
·
Hästmänniskan Har suttit i timmar och rensat ogräs idag så jag har haft tid att fundera på både det ena och det andra... ;) Jag vet egentligen inte...
Svar
15
· Visningar
1 697
Senast: Kirre
·
Hästmänniskan Hej! Nu har jag nog ÄNTLIGEN hittat min blivande häst! Han blev vet besiktigad i mars tror jag när en annan skulle köpa, men det blev...
Svar
5
· Visningar
1 048
Senast: Miaa
·
Anläggning Stall 1: central anläggning med ridhus och ridbana men ganska dåliga uterittsmöjligheter (får rida ca 10-15 min genom villaområde för...
Svar
13
· Visningar
1 148
Senast: Lutan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp