Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har idag en häst och en ponny, de går på lösdrift. De har varsin box inne i stallet och man släpper in dem i stallet direkt från...
Svar
0
· Visningar
603
Senast: trofé
·
Hästmänniskan Tänkte bara höra med er andra som har en icke hästintresserad respektive som ni bor ihop med. Hur mycket bryr sig dom om vilka/hur många...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 494
Senast: Shane
·
Hästmänniskan Finns det någon här som har häst i Piteå? Då jag kommer börja plugga i Piteå vill jag gärna veta hur hästlivet är i Piteå. Min plan är...
Svar
3
· Visningar
961
Senast: Jeps
·
Gnägg Är det någon som varit där någon gång?
Svar
1
· Visningar
886
Senast: Jaybird
·
Gnägg Va ute en sväng i skogen igår o plockade kantareller och hade min tråkiga cykel med som sällskap.. Hade ju varit betydligt roligare att...
2
Svar
28
· Visningar
2 372
Senast: Gramse
·
Hästmänniskan Nu behöver jag lite hjälp om hur jag bemöter ägaren till en häst som gått på bete med min... Historian är ganska lång. Får i maj tag på...
2
Svar
35
· Visningar
5 356
Senast: Lyraolissy
·
Hästmänniskan Hej, Undrar om det finns fler här som lider av ångest, depression eller någon annan psykisk sjukdom som gör det svårt för er att rida...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
13 748
Senast: Azalea
·
Hästmänniskan Har letat häst ett tag nu och hittande en helt underbar häst sto, 6 år, 168 cm. Hon är precis allt jag vill ha och lite till!!! Tog...
2
Svar
25
· Visningar
4 524
Gnägg Någon som vet hur det gick för hästen som skadades idag på Falsterbo derby?
Svar
5
· Visningar
1 178
Hästmänniskan Skulle ni köpa en 6 årig häst som har karprygg men besiktades ua vid två års ålder?
2
Svar
28
· Visningar
6 089
Hästmänniskan Hej! Har kollat runt lite på olika hästutbildningar och tyckte UPHs utbildning till hästfysioterapeut lät väldigt intressant. Men sen...
Svar
0
· Visningar
1 441
Senast: JesseJames
·
Anläggning Skulle ni som har kollektivt stall ta betalt att plåstra om en annans häst skador? Nu pratar vi alltså större skador/sjukdommar. där det...
2
Svar
26
· Visningar
2 517
Senast: mackan
·
Anläggning Nu har turen kommit till oss. Vi ska köpa gård :banana:Inget lyxigt, stort och schabrakigt, utan en liten gård, med en mindre ladugård...
2
Svar
23
· Visningar
7 143
Senast: Narcissa
·
Anläggning Inför hösten vill jag förbättra den del av hagen som innefattar in/utsläppet samt utfodringsplats. Marken är inte min så det blir inte...
Svar
2
· Visningar
5 593
Senast: mackan
·
Gnägg Någon som vet om det blir några tv-sändningar från Falsterbo? Kan inte hitta någonting just nu förutom nationshoppningen på FEI tv. Men...
Svar
9
· Visningar
1 433
Senast: Andorra
·
Ekonomi & Juridik Är det någon här som vet om det är dumt att byta ersättningsnivå och tilläggstjänster på hästförsäkringar? Har väldigt hög...
2
Svar
22
· Visningar
1 776
Senast: Marty
·
Hästmänniskan Någon som tittar på detta tv-program? Jag tycker det är rätt kul, och lite jobbigt. Det blir ju lite för intimt ibland (bråk i...
62 63 64
Svar
1 261
· Visningar
168 420
Senast: JohannaB
·
Gnägg Ååå vad bra att man inte sparar saker man tycker är intressant!! Men jag prövar här, kanske kan ha lite tur att någon vet vart jag...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: Gimlan
·
Anläggning Har kikat lite på skarvlåsen som heter Litzclip. Verkar väldigt smidiga att använda, men jag funderar över om de dessutom ökar...
Svar
7
· Visningar
1 544
Svar
0
· Visningar
165
Senast: Emmelie89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp