Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg sto f.2008 e.Sijbrand ue.Samber
Svar
0
· Visningar
115
Gnägg val f.2010 e.Dee Jost van Dyke ue.Quite Easy
Svar
0
· Visningar
218
Gnägg Nordisk Mästare 2013 med Give Me Five
Svar
0
· Visningar
98
Gnägg f2006 e.Cardento ue.Elcaro Vinster upp t.o.m 140cm
Svar
0
· Visningar
129
Gnägg Nordisk Mästare i fälttävlan 2013 med Give Me Five
Svar
0
· Visningar
143
Gnägg sto f.2009 e.Guido ue.Dammen
Svar
0
· Visningar
124
Anläggning Min foderhäst som jag har haft som sällskap till min ridhäst i några år ska flytta tillbaka till sin ägare och jag är nu i valet och...
2
Svar
22
· Visningar
2 402
Senast: Magnum
·
Hästmänniskan Denna fråga kom upp i stallet idag, någon som kan bringa klarhet! Om jag köper en häst i Sverige som har pass och registrerad i...
Svar
7
· Visningar
670
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag är på gång att importera ett två-årigt sto från England, hur gör jag?
Svar
2
· Visningar
717
Senast: _Viva_
·
Hästmänniskan Vet inte var jag ska börja, tycker allt börjar gå mig över huvudet just nu.... Ska ta saken i så korta drag som möjligt bara så ni...
Svar
13
· Visningar
1 979
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Ja precis som rubriken lyder så har jag svårt att hitta motivationen till att bara rida i skogen för motions skull. Har fram tills ett...
Svar
9
· Visningar
1 519
Anläggning På en gård som vi ska kika på, finns en gammal paddock med vad jag tror är ogräsbevuxet sandunderlag. Det ser relativt "stampat" och...
Svar
3
· Visningar
2 256
Senast: a1agnlju
·
Anläggning Nu har vi äntligen hittat vårt hus med tillhörande ladugård som nu ska byggas om till stall :banana: Det är inte stort, inte lyxigt men...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 608
Senast: majha
·
Anläggning Jag har otroligt mycket ormbunkar i mina hagar. Tyvärr inte bara i hagarna eftersom de gärna växer upp runt staketen också. Har ni några...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: Blomskan
·
Ekonomi & Juridik Finns det någon som har erfarenhet av att nyförsäkra en 12 år gammal häst som aldrig varit försäkrad? Svenskfödd, enligt ägaren aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 197
Anläggning Flyttar snart till en gård där stallet ser ut som på bilderna. Jag vill bygga om så att boxarna blir heltäckande, men har inte riktigt...
Svar
13
· Visningar
3 165
Senast: FlipTheFrog
·
Hästmänniskan Till er som hyr in/har inhyrningar. Vad betalar ni i hyra nu under betestiden? Vad ingår då? Anledningen till att jag frågar är att...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 135
Senast: KrullTroll
·
Hästmänniskan Börjar inte folk bli lite hysteriska kring det här med hästskärningar eller skumma bilar runt gårdarna? Jag menar absolut inte att...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 542
Senast: Gimlan
·
Hästmänniskan Jag skickade in ansökan om pass i böärjan av oktober?, när borde det komma då?
Svar
7
· Visningar
3 367
Ekonomi & Juridik Jag har köpt mig en liten gård och undrar vilka bolag ni har era gårdar försäkrade i? Alla bolag har ju inte gårdsförsäkringar. Vill...
Svar
7
· Visningar
1 208
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp