Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag ska praktisera i ett stall i östersund i fem veckor och vill få med mig hästen dit. Jag ska börja sista året i gymnasiet och är inte...
Svar
8
· Visningar
1 310
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan Jag köpte en häst för en dryg månad sen och det blev en liten miss i att fixa köpekontrakt. Hur som helst skrev vi ett tillfälligt...
Svar
13
· Visningar
2 721
Senast: Lena_B
·
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Marylou
·
A
Hästmänniskan Hur många av skippar försäkring på hästen för att det är så dyrt?? Jag vågar inte det, men skulle gärna vilja veta om det ä'r några som...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 558
Senast: Nielaa
·
Hästmänniskan Jag har hamnat i ett litet dilemma. Mina vuxna barn har flyttat hemifrån sedan några år, kvar hemma är minstingen på åtta år. Vi har...
Svar
18
· Visningar
3 806
Senast: nejlica
·
Hästmänniskan Ibland hör man ju om att handlare, särskilt de som handlar med importer, inte alltid har rätt papper på hästarna. Men hur vanligt är...
Svar
10
· Visningar
1 260
Senast: mollyphlox
·
Gnägg Detta har kanske diskuterats förr, är inte helt säker, men jag känner att jag måste skriva av mig lite i alla fall.. Idag dök SvRF's...
Svar
3
· Visningar
935
Senast: niikon92
·
Hästmänniskan Jag arbetstränade förra hösten på en hästgård, och nu arbetstränar jag på ett bibliotek. Jag trivs inte särskilt mycket nu på bibblan...
Svar
10
· Visningar
2 403
Senast: hier
·
Gnägg Hur många här inne rider på något sätt eller har egen häst i Stockholmsområdet? Är lite nyfikna på vilka ni är så om ni vill får ni...
2
Svar
39
· Visningar
5 032
Senast: Nikepaj
·
Anläggning Jag behöver lite hjälp.. Jag ska slå upp dörrarna i mitt stall för inackorderingar och blir så osäker med hyra. Det jag erbjuder i mitt...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 202
Senast: Lobelia
·
  • Låst
Hästmänniskan Hej! Jag är en 14 årig tjej som ska köpa egen ponny. Jag är runt 157 cm lång och ganska "liten" av mig, men då jag inte vill växa ur...
Svar
7
· Visningar
1 252
Gnägg Jag är inte på väg att köpa ny häst än men kollar lite på marknaden då och då. Nästa häst är tänkt att vara en lusitano. I vintras såg...
Svar
13
· Visningar
6 364
Gnägg Till att börja med hoppas jag tråden hamna rätt annars får någon snäll moderator flytta den till rätt ställer, då jag inte kommer på...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 749
Senast: Dahlianna
·
Ekonomi & Juridik Hej ni som kanske har varit med om detta mer än jag har! Jag funderar nämligen på att flytta från Göteborgs trakten upp till Härnösand...
2
Svar
30
· Visningar
5 686
Senast: frittan
·
Hästmänniskan Jag är superintresserad utav en häst som ligger ute till salu, bland annat på Facebook, precis som XX antal andra intressenter.. Ni som...
Svar
11
· Visningar
1 806
Senast: ameo
·
Ekonomi & Juridik Om ni har en häst ute på annons, någon tar kontakt och vill ta den på foder (prövotid) till en början för ett eventuellt senare köp. Hur...
Svar
10
· Visningar
1 501
Hästmänniskan Vet inte om det är rätt ställe att posta tråden men jag chansar. Känns som att jag står inför mitt livs val och har ingen som helst...
Svar
14
· Visningar
2 135
Senast: Dressyren
·
  • Låst
Ekonomi & Juridik Jag har lånar just nu en american curly korsning som sällskap till min häst, har fastnat för henne så planerar att ev köpa henne. Men...
2
Svar
34
· Visningar
3 251
Gnägg Det är säkert ingen nyhet för er att bedragare lägger ut annonser som är falska men jag vill ändå varna er. Bilder från saker jag har...
Svar
0
· Visningar
842
Senast: Sibylla
·
Hästmänniskan Vi har äääntligen köpt hästgård. Planerar köpa nya fönster till stallet (öppningsbara så hästarna kan titta ut på stallplanen :) och har...
Svar
8
· Visningar
3 058
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fråga?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp