Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag ramlade av min unghäst för ca en timme sen. Red barbacka och skulle fatta galopp, hon började bocka för livet och jag flög av.. Jag...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 718
Senast: Jannice
·
Hästmänniskan http://www.svtplay.se/video/8261740/dold/dold-sasong-1-svt-1 Jag kollade på detta avsnitt och såg i slutat av programmet att nästa...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
15 564
Senast: fio
·
Ekonomi & Juridik Om man blir lovad saker när man har hyrt en boxplats och sen visar det sig att det inte hålls? Inget kontrakt är skrivet, ingen...
Svar
15
· Visningar
2 233
Senast: Noak
·
Gnägg Kanske inte hör hemma här men.. Vi planerar att ge i present att åka till stockholm horse show till tjejerna och försöker räkna ut vad...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: emlem
·
Hästmänniskan Precis som rubriken lyder så undrar jag vart i denna avlånga land man ska bosätta sig för att hamna i höst smeten så att säga? Man har...
2
Svar
24
· Visningar
3 249
Svar
0
· Visningar
388
Svar
0
· Visningar
394
Svar
0
· Visningar
314
Svar
0
· Visningar
310
Anläggning Ni som har häst i björntäta områden, vad rekommenderar ni för stängsellösning till hästarna? Mina går på lösdrift och jag måste fixa ett...
Svar
13
· Visningar
1 765
Anläggning Har idag en ridbana med sang underlag , är egentligen jätte nöjd med den , men det måste fyllas på mer underlag . Men vad ska jag välja...
Svar
0
· Visningar
597
Senast: ankic
·
Hästmänniskan Hej. Jag ska för första gången få "inreda" min aldeles egna ligghall/utegångsstall. Botten är av guten betong men nu undrar jag över vad...
Svar
14
· Visningar
4 070
Hästmänniskan Redan idag är ju ganska dyrt att ha häst, framför allt i större städer. Det är ju lätt att komma upp i 10.000/månad här i Stockholm...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 396
Senast: Sunshine
·
Hästmänniskan Hej! Jag är på gång att köpa min första häst och ska inom kort åka och kolla på ett stall. Vad bör man fråga? Jag är ju en nybörjare...
2
Svar
25
· Visningar
3 086
Senast: Nevermind
·
Anläggning Har läst i broschyren lantbrukets brandskydd att det måste finnas en extra utrymningsväg. Gäller det också stallar för ex 2-3 hästar...
2
Svar
25
· Visningar
4 634
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Vad gäller i ett fodervärdsavtal egentligen? Har haft häst utlånad ett par år med dealen att fodervärden skulle få procent vid eventuell...
2
Svar
35
· Visningar
3 402
Senast: bigganl
·
Anläggning Ja det är ju fasen vad velig man kan vara. Håller på att bygga ett litet stall på 50 m2. Ingång genom stor skjutport belägen åt vänster...
Svar
17
· Visningar
2 586
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp