Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Efter att min ena ponny fått fång i vinterdagen nu för 1,5 vecka sedan så funderar jag på lite olika alternativ för att göra om min...
Svar
9
· Visningar
1 800
Senast: orion_x
·
Gnägg Bara nyfiken, vilken/vilka skostorlekar har eran häst? Och tycker ni de har små/stora hovar? :D Herr Häst har 2 runt om...eller var det...
2
Svar
21
· Visningar
5 409
Senast: Gimlan
·
Svar
0
· Visningar
438
Gnägg Sitter och slögooglar, och tittar på hästar på tuben. Här är ett ex på dragtävlingar, tyckte det var lite fräsigt. Särskilt när kusken...
2
Svar
25
· Visningar
6 510
Senast: Cactus
·
Gnägg Hej hopp! Lisa heter jag och jag bor i Spanien sedan 6 år. Detta är jag och min häst Africano. Han är en PRE-hingst på snart 5 år och...
Svar
2
· Visningar
1 221
Senast: Speedway
·
  • Låst
Hästmänniskan är faaaaan jäkligt påfrestande, vart kommer alla puckon ifrån? Vart är alla normals människor med hästvett ? Blir knäpp snart :D:o:devil:
Svar
1
· Visningar
974
Senast: ameo
·
P
Anläggning Med alla sadelstölder som härjar, verkar larm vara effektivast att hålla bort tjuvarna. Vad har ni för larm? Signal till den som bor...
Svar
9
· Visningar
1 948
Senast: fio
·
Hästmänniskan Ja det kan tyckas som en konstig fråga, men jag gillar att ha koll och veta vad som händer. Så om jag är ogift och ingen sambo, vad...
Svar
9
· Visningar
1 381
Senast: Gnapp
·
Ekonomi & Juridik Hej! Fick frågan igår om vi vill ta in en shettis/litet russ på vår lilla lösdrift. Men vad är ett rimligt pris? Vad som ingår är: -Hö...
Svar
17
· Visningar
4 589
Anläggning Hej ! Jag behöver hjälp med underlaget i min ridbana där underarbete snart är klart. Kommer mest rida dressyr och vill helst inte ha den...
Svar
8
· Visningar
881
Senast: Martina_m
·
Hästmänniskan jag har alltid varit noga med att hålla skilda stall/ridkläder. Men nu när jag är gravid har jag lite begränsad tillgång på kläder...
Svar
19
· Visningar
1 974
Hästmänniskan Ja det finns väl mängder med orsaker och anledningar, men jag undrar vad som var den sista spiken i kistan så att säga, hur och vad gör...
Svar
11
· Visningar
1 899
Senast: Monkie
·
Gnägg Det har ju diskuterats och visats ett antal hästar här genom åren. Vissa har ju etsat sig fast i minnet, säkert olika för alla så...
12 13 14
Svar
264
· Visningar
48 207
Senast: Murray
·
Gnägg Vår fina Connemara Värnbergs Chagall.
Svar
0
· Visningar
397
Senast: Lunketuss
·
Hästmänniskan Läst köp och sälj tråden och kom att tänka på vad människor uppenbart ljugit om när man ska provrida hästar som exempel :) Jag skulle...
2
Svar
25
· Visningar
3 959
Gnägg Jag orkar knappt röra mig i den här hettan. Det är snart 23 grader och känns redan som 30. Jag har ridit 2 hästar och är redan helt...
2
Svar
32
· Visningar
2 376
Senast: Sporthorse
·
Hästmänniskan Ja. Vad ska man tänka på nu vid hästköp? Registrering av ägarbyte - hur går det till? Papper som ska in vart? Från vem? Från när kan...
Svar
14
· Visningar
2 312
Anläggning Hej! Hur har ni som står inhyrda och har fått en egen hyllplats för ens grejor ordnat upp det? Vill ha massor av fiffiga lösningar hur...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: Efwa
·
Gnägg Älskade vatten!
Svar
0
· Visningar
356
Senast: Grayrain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp