Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hejsan! Jag är en tjej på 15 år, och har ridit i snart 10 år. Jag har alltid velat ha en egen häst, och har nu blivit så otroligt...
Svar
13
· Visningar
1 345
Senast: Masse
·
Anläggning Sådär på ett ungefär, vad kan det tänkas kosta att få upp två stycken lysrör i ett stall? El finns i byggnaden (ca 5 meter bort), men...
Svar
0
· Visningar
641
Gnägg Nu har det hänt igen. Grindarna till sommarhagen lämnas öppna av passerande människor, och hästarna knallar givetvis ut. Som väl är var...
2
Svar
21
· Visningar
3 239
Senast: yennork
·
Gnägg snart är det ju falsterbo horse show igen ju :) vilka dagar ska ni dit och vad kommer ni att fynda ? kommer nog fynda grimmor igen och...
2
Svar
23
· Visningar
2 360
Senast: Maoam
·
Anläggning Vi har tegelväggar i hela stallet. Någon gång i världen har det varit sånt där vitt på dem, vad heter det? Sånt där de lade på väggarna...
Svar
8
· Visningar
1 930
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Hej! Har du gjort en höftledsoperation? När kunde du börja rida och vilka problem hade du? Hur gick det att sitta upp? Ska opereras i...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: Piglet
·
Anläggning Hej är det någon som vet reglerna om att bygga bostad ovanför stallet? Byggnaden är från 2010 och har som ett loft fast inte riktigt...
Svar
4
· Visningar
2 670
Senast: Sporthorse
·
Gnägg Jag hoppas den får ligga här, tycker den kan passa in på flera ställen men kanske bäst här. Jag är absolut inget proffs på hästar...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: Vinterbad
·
Gnägg Berätta om era roligaste, tokigaste och klantigaste misstag. Skratt behöver vi alla! :) :bump: Jag kan börja. Lyckades klanta till det...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 798
Anläggning Hej! Jag står i funderingar och startgroparna till att bygga upp ett vindskydd /lösdrift. Vill ha tips på hur ni gjort med underlag...
Svar
6
· Visningar
2 948
Senast: Narcissa
·
Hästmänniskan Jag har ett litet dilemma, känns som jag sitter lite fast i en situation som jag inte trivs med. Lite fakta Jag har idag 4 st hästar –...
Svar
17
· Visningar
1 586
Senast: fejko
·
Gnägg Skall åka till Falsterbo för första gången imorgon! Men vädret ser ju inte särskilt lovande ut med 10-15m/s o stundtals regn. Ni som...
Svar
9
· Visningar
1 254
Senast: mooi
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska importera min häst från USA hem till Sverige. Undrar nu om någon har erfarenhet av detta? Vilket bolag använde ni er av? / Ida
Svar
2
· Visningar
2 264
Senast: Niki
·
Anläggning Det verkar vara RIKTIGT gamla väggar i mitt nya stall. Jag vill väldigt gärna behålla en gammal stil i stallet, och undrar hur man bäst...
Svar
12
· Visningar
2 378
Senast: bettysmatte
·
Hästmänniskan Måste bara fråga er andra om vilka konstiga mail ni fått på era hästar ni haft/har annons på. Ska försöka korta ner historien lite...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
40 209
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Vi ska nu köpa en ponny med rätt så kort namn, och undrar då om man möjligtvis kan förlänga hennes namn. Om ni har några tips eller...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Vårt nya stall ser ut så här: Det ska stå en shettis och en d-ponny där. Ignorera de gamla boxar som är ritade nu. Det är antagligen...
Svar
17
· Visningar
1 607
Senast: bettysmatte
·
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Grayrain
·
Anläggning Hej! Har ni något tips på hur man kan bättra på ridhusbotten som är lite grusaktig och hård. Vill ej byta ut hela pgr av ekonomin.
Svar
1
· Visningar
732
Senast: lundsbo
·
Anläggning Dags att skura ur stallet men i år vet jag inte riktigt hur jag ska få till det. Har andra år blötlagt allt och sedan handskrubbat och...
Svar
10
· Visningar
5 237
Senast: Reville
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad läser du just nu?
  • Vad gör vi? Del CCII
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp