Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Hoppning Jag ska hjälpa en tjej med hennes häst idag på hoppträningen. Den är otroligt het så jag skulle behöva ltie råd med övningar som kan...
Svar
4
· Visningar
1 178
Senast: zilla
·
N
Hoppning Får man tävla med en oskodd häst i hoppning? :confused: :confused: Mitt sto hoppar kanonbra utan skor. Mina hästar är barfotahästar...
Svar
11
· Visningar
1 590
Senast: Vita_N_6520
·
M
Hoppning Helena persson felfri i grunden, verkar bli många felfria
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: kopparberg
·
D
Hoppning ..för mig själv! Ni som har läst mitt inlägg under dressyren, vet att "dressyrtanten",dvs jag själv, har vågat börja kravla mig över...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: Real_Life
·
N
Hoppning hejsan, ja undrar va ni tävlar för klasser?? :bump:
Svar
16
· Visningar
1 001
Senast: Ämelie
·
Hoppning Jag skulle vilja veta lite roliga övningar eller banor att träna hoppning på. Jag har hört att studs e bra träning men min häst hoppar...
Svar
1
· Visningar
937
Senast: SanchoPancho
·
P
Hoppning Vad är det för olika saker man kan få dispans på ? Kan jag med min 5 åriga ungponny få dispans så att jag kan hoppa den som en 6...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: JohannaB
·
Hoppning På ponnyhoppning igår var det några som blev tillsagda för att de hojtade på sina ponnysar på banan. Det var en tjej som hojtade...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 334
Senast: Pyramus
·
G
Hoppning hej.. jag undrar en sak.. man får ju tävla ponny efter man e 18 men får man då tävla den hur länge som hälst..asså typ när man är 25...
Svar
3
· Visningar
1 125
·
Hoppning Hoppkurs i stallet i onsdags och torsdags. I onsdags blev det lite tråkigt mot slutet (se min tråd på gnägg), men igår tog vi i med nya...
Svar
1
· Visningar
997
·
F
Hoppning Vad tycker ni. Inga bra bilder dom är tagna på TVn tyvärr. Men nått ser man väl;) Här kommer en på min förra ponny som är en Welsh...
Svar
18
· Visningar
1 116
Senast: Fladde
·
Hoppning Vi hade ju "årets mål m hoppningen/ridningen tråd" i början av året. nu är ju säsongen alldeles snart slut, så jag tycker det är dags...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 319
Senast: Fladde
·
P
Hoppning Har lite tråkit och skulle vilja fråga er om min ponnys hoppteknik.. Men kankse är lite svårt att se på bilder. HUR SÄTTER MAN IN VIDEO...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Snuffsan
·
C
Hoppning undrar om man får tävla med side pull? på lokal nivå och undrar även om det är någon som hoppar på side pull och hur det isf går? /T
Svar
2
· Visningar
861
Senast: tant agda
·
Hoppning Jag har ganska nyligen köpt mig en hoppehäst och kommit igång med hoppträningen. Eftersom jag inte haft henne så länge ännu känner vi...
Svar
9
· Visningar
995
Senast: tant agda
·
H
Hoppning Ja då var man där. Och framridningen går finemang, framhoppningen likaså. Allt har gått problemfritt och så gäller det! Dags att hoppa...
Svar
7
· Visningar
1 357
Senast: megasus
·
L
Hoppning Även om ekipaget inte passar ihop? Jag menar, om ryttaren egentligen är för lång, men vill tävla för skojs skull? Får man det?
2
Svar
20
· Visningar
1 741
Senast: megasus
·
H
Hoppning det rullade fram under ett travsammandrag för någon/några dagar sedan. stämmer detta? eftersom ingen annan verkar ha tagit upp det...
Svar
12
· Visningar
1 421
Senast: Manatee
·
B
Hoppning har tänkt lite på det här senaste dygnet.. om ni hade en häst som var hetsig på hinder, inte hade riktig kontroll på sina ben osv...
Svar
18
· Visningar
3 129
Senast: Manatee
·
Z
Hoppning Jag har en medryttare på min ponny som ska börja småtävla honom lite nästa år, och jag kan absolut ingenting om hur det går till vid...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: Russis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka