Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning undrar bara vad ni tycker hur en bra hoppteknik ska va?? har lite bilder när min polle hoppar vore kul att höra om ni tycker att han...
2
Svar
22
· Visningar
2 278
Senast: Sacramento_Song
·
Hoppning man får ju inte hoppa med dressyr spö men får man rida fram med det på fram ridningen för det är lite jobbigt när man har ett kort...
Svar
6
· Visningar
885
Z
Hoppning Hoppade lite idag, har satt igång hästen efter vintervilan så han har väl gått regelbudet i två veckor nu.. Hoppade först lite kryss...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: Ziemona
·
T
Hoppning hur långt avstånd ska de va mellan bommar på marken för en islanshäst typ 140 i manken? :confused:
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Jezzie
·
K
Hoppning Hej, Jag har en haflinger på foder som är rädd för bommar, (har inte provat själv ännu) men tidigare ägare & skötare sa att hon är...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: BeastieBabe
·
S
Hoppning Jag blir så himla nervös när ja ska tävla , de e jätejobbigt för de gör att man häst blir helt vild och alla nerverhamnar på utsidan...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: Ziemona
·
N
Hoppning Hur gammal får ponnyn vara för att få starta i Avd. B för unghäst?? Tack så mkt på förhand.. Stod still i huvudet när jag försökte...
Svar
4
· Visningar
771
Senast: _Peplis_
·
L
Hoppning Det är så att det är en liten tjej som rider för mig på en stor häst. Hon har blivit lovad en ponny till våren, men pga. av brist på...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: mycket_irriterad
·
S
Hoppning Hej! jag undrar villka klasser som rids i elit allsvenskan för ponny både i kvalen och finalen. MVH
Svar
3
· Visningar
939
Senast: SilverLake
·
A
Hoppning jag skulle vilja ha lite hjälp med avstånden mellan olika komminationer. jag har en storhäst som jag själv utbildar. och har nu...
Svar
5
· Visningar
1 146
Senast: Aniie
·
C
Hoppning Jag undrar var premierna på tävlingar brukar ligga? hur mycket kan man få om man vinner Lätt klass tex. Jag vill veta var de ligger när...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: gylle
·
O
Hoppning Jag skulle behöva lite hjälp om nån har en stund över?? Jag funderar på att köpa häst/ponny. Men jag veet inte vilken katogori jag ska...
Svar
12
· Visningar
1 254
Senast: saaara
·
Z
Hoppning På ridskolans senaste tävling valde jag att tävla min favoritponny, som jag i princip alltid rider på lektion. Han är ganska ny på...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: mia_92
·
M
Hoppning Har en islandshäst som inte gärna hoppar! Eller, jo han tycker det är kul när han väl kommit igång, och man blivit lite sur efter att...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: kicki71
·
M
Hoppning Någon som har lite förslag på gymnastik hoppning? t ex där studs ingår! Jag rider en som jag tycker är bra! det är: . = bom | =...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Mini_o_góffi
·
A
Hoppning Någon som ska Kvala GP-ponnyn i år??? Skulle va roligt å mveta vilka man tävlar imot å så :d haha
Svar
8
· Visningar
969
Senast: saaara
·
H
Hoppning :) Hej :) Jag undrar om det är några som tävlar ungponny i hoppning?? Vet nån hur många Lätt C en ungponny måste gå felfritt för...
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: hoppar&studsar
·
Q
Hoppning Vad menas med div1 div2 div3?? /Tacksam för svar :confused:
Svar
1
· Visningar
664
Senast: alex_415
·
T
Hoppning ska åka o träna lite med min häst i ridhuset men har inte riktigt kommit på vad vi skall göra, någon som har ntå kul tips eller en liten...
Svar
2
· Visningar
985
Senast: Dimmans_Elaine
·
B
Hoppning Jag har en unghäst som älskar att hoppa. Det enda problemet är att han alltid hoppar av för tidigt på små hinder. (50 ungefär) När man...
Svar
6
· Visningar
1 274
Senast: CeciliaHeikne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025