Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning ja, rubriken talar väl för sig själv... :D :D :bump:
2
Svar
21
· Visningar
1 854
Senast: störd_nörd
·
Hoppning Nagon som ska dit?? 20-24 april 2005. Hade sjalv tankt att flyga over under World Cup-finalen, bo pa hotell och ha semester samtidigt...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: Gunvor
·
M
Hoppning Har inte hopptränat på ett halvår för instruktör, men ikväll så är det dags. Ska bli så kul, men uscha hur ska det gå egentligen *L*...
Svar
6
· Visningar
794
Senast: snus
·
Hoppning Blir tokig... Kan inte googla heller eftersom jag ej vet stavningen... Men van geerberghke eller något liknande? Någon som vet...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: domino
·
Hoppning Nu har vi äntligen en chans att påverka! Vad vill vi göra?? Från ridsportshemsida: För att få en bred diskussion om...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: Leten
·
X
Hoppning Får man lov att rida Eliten på storhäst och samtidigt rida Div 1 på ponny? En undran till får jag lov att rida Eliten på häst och ponny...
Svar
14
· Visningar
1 099
Senast: Xenox
·
G
Hoppning :confused: jag har en fråga som jag tycker att jag egentligen borde kunna, men jag kan det inte... vad är ordningen, jag har en c ponny...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: ia_
·
O
Hoppning Ska hoppa in ett 4 årigt arbsto. Skulle vilja ha lite tips på bra övningar, hon är lite löshoppad och även hoppat LITE ute i skogen. Då...
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: tant agda
·
H
Hoppning Jag undrar vad är det för skillnad mellan A:1a och A:1c :confused: Vore jätte snällt om nån kunde svara så gott det går… :crazy:
Svar
2
· Visningar
684
·
S
Hoppning Daniel Svensson??? ska börja träna för honom varannan vecka och jag börjar bli lite nervös... eller inte så lite... vill gärna...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: shallowxx
·
A
Hoppning Jag har köpt mig ett varmblod som ej är startad har bara gått ett provlopp och sedan efter de varit skogshäst. När jag fick henne så...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 324
Senast: Zodde
·
S
Hoppning Håll tummarna- han ligger fn 2:a i Amsterdam...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: rubytoo
·
F
Hoppning har fungerat på att testa att löshoppa min nordis jag har på foder..fd travare..hur går jag till väga om jag inte har en paddock..kan...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: Fodervärd
·
W
Hoppning hej alla hoppryttare (och ni andra) Tänkte bara höra med er om det stämmer att hästar av den krafftigare typen (typ welsh cob) inte bör...
Svar
17
· Visningar
2 224
Senast: Ewonya
·
W
Hoppning jag tävlar min ponny sisådär ibland för jag har inte råd...Blir ju så dyrt med star/anmälningsavgiften,hyra av transport bensin pengar...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: _HANNI_
·
A
Hoppning Är det någon som har en aning om när individuella DM går i Stockholm iår? Har inte hittat någon propp på den i tävlingsterminen...
Svar
3
· Visningar
638
·
Hoppning har bara hört olika, så behöver det rätta svaret nu. måste man ha stövlar vid regional tävling eller kan jag ha mina...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: beauspirit
·
C
Hoppning fick höra i stallet igår att det bara skulle vara clear round i LD framöver, någon som vet? om, är det både på ponny och stor häst då? /T
Svar
9
· Visningar
1 279
Senast: Lollan
·
M
Hoppning .... och har lite funderingar. Hur många felfria Clear Rounder måste vi göra innan första "riktiga" start? Hur ung får hästen vara...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Maddie
·
Hoppning Det var (eller det är ofta) trådar om skydd på fälttävlanssidan, nu startar jag en här... Vilka är de "bästa" skydden att hoppa med...
2
Svar
22
· Visningar
3 032
Senast: Nisse98
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • När små barn är sjuka...
  • Tips på Fiskmiddagar