Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Hoppning Pinsam fråga detta borde jag kunna :o Jag undra hur långt ca ska det vara på cavaletti bommar för stor häst i skritt och trav...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: tant agda
·
M
Hoppning Löshoppade med monstret första gången idag *glad* han hoppade hur fint som helst, nu får vi se om jag törs hoppa lite mer på honom...
Svar
2
· Visningar
708
M
Hoppning någon som hört något mer, om det blir någon tävling till helgen?? http://www.hastmagazinet.com/nyhet.asp?id=5652
Svar
14
· Visningar
1 071
Senast: Rufsan.
·
S
Hoppning Tycker ni att man kan ha mörkblåa ridbyxor till en grå kavaj på en klubbtävling? Har växt ur mina vita...
Svar
4
· Visningar
730
Senast: popeye
·
Hoppning Hejhej! Min kompis har en häst som hon nyligen har köpt. Hoss sin förra ägare ha hon hoppat 110 men nu när hon tagit hem henne kan hon...
Svar
11
· Visningar
1 177
Senast: TheHunted
·
A
Hoppning Hej! Har en 6 årig c-ponny som jag nu jobbar med att bygga upp. Hon är en hopponny och vi har stora framtidsplaner för henne men nu...
Svar
4
· Visningar
982
Senast: chokladmonster =)
·
E
Hoppning Får man "träningstävla" en D-ponny om man är ÖVER 18 år? Då menar jag Clear round på klubbnivå. Någon som vet vilka regler som gäller?
Svar
4
· Visningar
800
Senast: tuttiboo
·
A
Hoppning Tävlade idag för första gången med min nya ponny, hon var underbar :love: Hon är lite nervig och hispig av sig men när vi kom dit blev...
Svar
7
· Visningar
741
Senast: Arsozah
·
C
Hoppning Igår och idag har det varit landslagsträning i hoppning på Flyigne för Henk Nooren. Det var första gången jag sett någon träning för...
Svar
17
· Visningar
1 552
Senast: Cockney
·
P
Hoppning I dag har jag tävlat med min älskling ! :) Det gick as bra !!!! :love: Vi tävlade GP-ponnyn i Varberg !!!! Nån mer som har tävlat i dag ???
Svar
10
· Visningar
1 160
·
D
Hoppning Undrar om det verkligen är så att man bara kan tävla hästen i unghästklasser ända tills det året den är 7 år?? Vi har precis gått över...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Dextrosol
·
C
Hoppning Om hästen rusar, nu menar jag rusar, mot hindren, när dom kommer upp lite på höjd... Vad göra? Lägga volt innan hindret? Stanna innan...
2
Svar
34
· Visningar
2 608
Senast: popeye
·
M
Hoppning Jag rider en jättehärlig och jättefin bponny som är 8 år gammal. Det är en familj som äger honom , dom har två stycken döttrar som...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: Arsozah
·
A
Hoppning Vad är avstånden i löshoppning för islandshäst?! Tänkte löshoppa min, men vill bara veta rätt avstånd först... :)
Svar
2
· Visningar
969
Senast: mmiaa
·
Hoppning Redigt klok..?! För det kan väl inte vara bra för hästen ; Det är så att en kompis ska åka iväg på träningstävling (hoppning då..) med...
Svar
6
· Visningar
1 163
·
K
Hoppning Jag har mitt TR hemma och sitter nu på jobbet är jag helt ute och cyklar om jag säger att man på en lok/regional tävling inte får ta ut...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: Ylva
·
H
Hoppning Hej! min ponny är inte slutmätt ännu eftersom att han bara är sex år. Jag tännke nu anmäla till en tävling 20 Mars, men anmälningstiden...
Svar
5
· Visningar
901
Senast: trazel
·
Hoppning Min lilla Tysk har ju varit mer än väl över förväntningarna och hoppar så oerhört okomplicerat och väl. Nu har han debuterat i 110cm...
Svar
9
· Visningar
1 226
Senast: EmelieR
·
R
Hoppning Har ni nåt tips på nån rolig och enkel övning för en orutinerad häst som ska träna upp sin hoppförmåga? Han kan skutta runt en bana på...
Svar
3
· Visningar
1 198
Senast: tant agda
·
Hoppning Eftersom jag inte hittade svaret i den nålade tråden gör jag en egen. :angel: Försöker lära mig lite om bedömningar och liknande så jag...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: tictac
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka