Någon som tränat för....

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare shallowxx
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 767
S

shallowxx

Daniel Svensson???

ska börja träna för honom varannan vecka och jag börjar bli lite nervös... eller inte så lite...

vill gärna veta både positiva och negativa saker

Sv: Någon som tränat för....

jag känner en del människor som tränar för honom och de är jättenöjda. tyvärr tränar jag själv på de tider han har hoppträning på min klubb så jag har aldrig haft tillfälle å titta på nån träning med honom... har hört att han har jättebra övningar osv

Hej!

Har hört att han är bra. Jag vill också träna för honom var tränar du eller ska du träna??

Häls Milley :)

jag är såååååå nöjd!!!!
han var superbra och jag fattar inte vad jag var nervös för...

jag tränar på Kalvsviks ryttarcenter, Haninge onsdagar varannan vecka.

ja, han hade skitbra övningar och sa verkligen till på de saker som man behövde höra. min häst har nog aldrig hoppat så bra... :banana: :bump:

Liknande trådar

Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
506
Senast: Elo
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 428
Senast: Edla
·
Träning Jag hoppas att ni kan hjälpa mig med lite tips och idéer över hur jag kan träna min häst att stanna. Jag har en ung Nordsvensk...
Svar
15
· Visningar
928
Senast: skogaliten
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
705
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka