Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning är det någon som kan någon mer hindertyp än dom här? kryss plank rättuppstående oxer bank vattengrav kombnation trippelbarr...
Svar
8
· Visningar
1 398
Senast: suss
·
Hoppning hej.. När jag löshoppar min häst vill han väldigt gärna rusa för fort in och kommer därför bara framåt i hoppet inte uppåt... :mad...
Svar
3
· Visningar
682
Senast: mmiaa
·
Hoppning vad har ni för målsättning nu i år. vad ska ni ha hoppat och hur ska ni ha gått framåt i hoppningen och ridningen? Svarar själv...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 943
Hoppning någon här som har samma problem med sin häst som jag när det gäller hoppning? han stressar upp sig så att han börjar svettas bara han...
Svar
3
· Visningar
717
S
Hoppning Jag hittar inte mitt TR just nu och skulle bara vilja kolla med någon som kan eller har det tillgängligt. Jag kommer inte riktigt ihåg...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: shampiz
·
S
Hoppning ni som tränar hoppning med era hästar utan hjälp av instruktör eller har någon annan till hands, hur gör ni med hindrerna? bygger...
Svar
7
· Visningar
1 064
Hoppning En tanke slog mig plötsligt....ni som har långt hår; Hur gör ni med det? Hur sätter ni upp det? På en dressyrbana är det inget...
Svar
19
· Visningar
2 049
Senast: tant agda
·
C
Hoppning Såg på en tävling att Thomas Velin hade ett snöre över tån när han hoppade, någon som har en aning om vad det var och varför? Är det...
Svar
3
· Visningar
1 248
Senast: rubytoo
·
B
Hoppning Hej Jag undrar om någon kan hjälp mig snabbt och lätt jag behöver några namn på några preparat som kallas för doping om hästen blir...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Rufsan.
·
Hoppning Hej! För ett tag sedan så ramlade jag av när jag hoppade och fick en massa bommar över mig och gjorde illa mig på benet. (inte så...
Svar
15
· Visningar
2 844
Senast: Solvira
·
I
Hoppning jag är ju rädd för att hoppa nu mera efter vi gick omkull min förra häst och jag,har ju provat på att hoppa efter det,( värdiga forsök...
Svar
4
· Visningar
754
Senast: Tiller
·
Hoppning Om/när ni provrider en häst, vad tittar ni på i hästens hoppning..vilka egenskaper vill ni att hästen ska ha?
2
Svar
39
· Visningar
2 883
Senast: Xenox
·
Z
Hoppning Usch ja, jag trodde inte jag skulle komma till det här. Måste nog låna ut min älskling, då jag har högre ambitioner. Vad ska man göra...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: Ziemona
·
Hoppning Tycker ni den var rättvis (för ponny o stor??) Jag tycker det var bra att de inte satte Malin som nr 1 iaf! RGB är ju mkt bättre!
Svar
9
· Visningar
1 174
Senast: Rejält_felskapad
·
B
Hoppning Skall börja träna min C-ponny ( 137 cm, "normalt" steg)...men är osäker på vilka avstånd jag skall ha? Vad gäller för olika...
Svar
6
· Visningar
1 481
Senast: Benzon_lover
·
A
Hoppning Nu har min nya c-ponny kommit till mig. Hon fyller 6 iår och tävlar LB LA hoppning. Jag skulle nu vilja tävla i allsvenskan, men vad är...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: Arsozah
·
L
Hoppning ska lämna in en hopp övning men kan just nu inte komma på någon eftersom jag inte hoppat på månader.. vet någon en bra sida med olika...
Svar
4
· Visningar
1 791
Senast: Tokunge_
·
Hoppning Jag skulle vilja ha lite tips på olika övingar man kan ha vid löshoppning. Vi brukar vara flera i stallet som löshoppar samtidigt...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: trazel
·
Hoppning Vi tänkte löshoppa hästen nästa helg, men jag tänkte höra mig för lite hur vi ska lägga upp det. Vi tänkte sätta upp en låg (= inte...
Svar
2
· Visningar
744
S
Hoppning som är 6år, är det svårt att lära den hoppa?
Svar
16
· Visningar
1 201
Senast: FadeAway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • När små barn är sjuka...
  • Tips på Fiskmiddagar

Hund, Katt, Andra Djur